مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

اقدام پليد با دختر 15 ساله در جشن تولد پسر عمويش / پدرم وقتي فهميد بچه در شكم دارم مرا فروخت ! +عكس

 

با عينك خداحافظي كنيد
آمده ايم كه بمانيم!
پرواز تهران_استانبول فقط 300 هزار تومان
سفارش انواع كباب هاي آبدار از اسنپ فود
۵۱% تخفيف خدمات كارواش براي شب عيد
به گزارش گروه ترجمه ركنا، زن جواني در جنوب كارولينا پرده از جنايت بي رحمانه پدرش برداشت.

به گفته كِري 21 ساله، وي در سن 15 سالگي در جشن تولد پسرعمويش توسط پسري جوان مورد تجاوز قرار گرفت و باردار شد و پدرش در ازاي يك آبجو او را به فردمتجاوز فروخت!

اكنون زن جوان كه فرزندش را به دنيا آورده در مصاحبه اش افزود كه حالا از اين كه با شوهرش ازدواج كرده خوشحال است چرا كه زندگي عالي در كنار همسرش دارد.

كِري همچنين در ادامه گفت كه پدرش او را در ازاي يك آبجو به پائول 24 ساله فروخت و از او خواست تا مانند برده با او رفتار كند چرا كه مدعي بود دختري كه مورد تجاوز قرار گرفته و باردار شده بايد مانند برده زندگي كند و اين عقيده و رفتار او به دليل مصرف زياد مشروبات الكلي و موادمخدر بوده است. اخبار 24 ساعت گذشته ركنا را از دست ندهيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۶:۲۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

تسهيلات ستاد كل نيروهاي مسلح براي سربازان و مشمولان مناطق سيل‌زده

تسهيلات ستاد كل نيروهاي مسلح براي سربازان و مشمولان مناطق سيل‌زده

رئيس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد كل نيروهاي مسلح از تعويق دوماهه اعزام به خدمت و مرخصي اضطراري سربازان ساكن در مناطق سيل‌زده خبر داد.

سردار موسي كمالي در گفت‌وگو با ايسنا درباره تصميمات ستاد كل نيروهاي مسلح در مورد سربازان مناطق سيل‌زده و مشمولان در آستانه اعزام به سربازي، اظهار كرد: با توجه به جاري شدن سيل ويرانگر در استان‌هاي گلستان و مازندران كه منجر به وارد شدن خسارات‌هاي سنگين به خانه‌ها و مزارع مردم اين مناطق شد و همچنين در اجراي فرامين مقام معظم رهبري تصميماتي در خصوص نحوه سربازي و اعزام به سربازي مشمولان ساكن در اين مناطق اتخاذ شد.
كمالي افزود: بر اين اساس، اعزام مشمولان سربازي مناطق سيل‌زده در آق‌قلا، گميشان، آزادشهر، بندر تركمن، سيمرغ، ميانرود، بهشهر، سوادكوه شمالي، نكا و… با دو ماه تعويق انجام خواهد شد و مشمولاني كه مي‌بايست در تاريخ ۱۹ فروردين و اول و ۱۹ ارديبهشت ماه سال ۹۸ به سربازي اعزام شوند، موعد اعزام‌شان متعاقباً اعلام مي‌شود.
وي ادامه داد: همچنين به سازمان وظيفه عمومي ناجا اين اختيار داده شد تا اعزام مشمولان ديگر شهرستان‌هاي سيل‌زده را كه با مشكل مواجه هستند، به تعويق بيندازد.
كمالي در مورد سربازان در حال خدمت ساكن در مناطق زلزله‌زده نيز به ايسنا گفت: سربازان اين مناطق كه در ديگر استان‌ها مشغول خدمت هستند به مدت يك ماه مرخصي اضطراري دريافت خواهند كرد.
رئيس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد كل نيروهاي مسلح درباره سربازاني كه ساكنان شهرهايي هستند كه خسارات جدي به آن وارد نشده نيز گفت: اين افراد حداكثر يك هفته مرخصي دريافت خواهند كرد.
وي اضافه كرد: همچنين سربازان يگان‌هاي نظامي و انتظامي مستقر در مناطق سيل‌زده كه در حال كمك به مردم هستند، با تشخيص يگان و پس از پايان مأموريت‌شان يك ماه مرخصي اضطراري دريافت خواهند كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۶:۰۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

تعويق دو ماهه اعزام به خدمت ومرخصي اضطراري سربازان مناطق سيل زده

ه گزارش خبرگزاري مهر، سردار موسي كمالي درباره تصميمات ستاد كل نيروهاي مسلح در مورد سربازان مناطق سيل‌زده و مشمولان در آستانه اعزام به سربازي، اظهار كرد: با توجه به جاري شدن سيل ويرانگر در استان‌هاي گلستان و مازندران كه منجر به وارد شدن خسارات‌هاي سنگين به خانه‌ها و مزارع مردم اين مناطق شد و همچنين در اجراي فرامين مقام معظم رهبري تصميماتي در خصوص نحوه سربازي و اعزام به سربازي مشمولان ساكن در اين مناطق اتخاذ شد.

وي افزود: بر اين اساس، اعزام مشمولان سربازي مناطق سيل‌زده در آق‌قلا، گميشان، آزادشهر، بندر تركمن، سيمرغ، ميانرود، بهشهر، سوادكوه شمالي، نكا و… با دو ماه تعويق انجام خواهد شد و مشمولاني كه مي‌بايست در تاريخ ۱۹ فروردين و اول و ۱۹ ارديبهشت ماه سال ۹۸ به سربازي اعزام شوند، موعد اعزام‌شان متعاقباً اعلام مي‌شود.

وي ادامه داد: همچنين به سازمان وظيفه عمومي ناجا اين اختيار داده شد تا اعزام مشمولان ديگر شهرستان‌هاي سيل‌زده را كه با مشكل مواجه هستند، به تعويق بيندازد.

كمالي در مورد سربازان در حال خدمت ساكن در مناطق زلزله‌زده گفت: سربازان اين مناطق كه در ديگر استان‌ها مشغول خدمت هستند به مدت يك ماه مرخصي اضطراري دريافت خواهند كرد.

رئيس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد كل نيروهاي مسلح درباره سربازاني كه ساكنان شهرهايي هستند كه خسارات جدي به آن وارد نشده نيز گفت: اين افراد حداكثر يك هفته مرخصي دريافت خواهند كرد.

وي اضافه كرد: همچنين سربازان يگان‌هاي نظامي و انتظامي مستقر در مناطق سيل‌زده كه در حال كمك به مردم هستند، با تشخيص يگان و پس از پايان مأموريت‌شان يك ماه مرخصي اضطراري دريافت خواهند كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۵:۳۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ايتاليا 2_0 فنلاند؛ آسمان فوتبال اروپا به رنگ لاجوردي

ورزش 11 - تيم ملي ايتاليا از 15 دقيقه بامداد امشب در استاديوم داچيا شهر اودينه ايتاليا به مصاف فنلاند رفت كه اين بازي در نهايت با پيروزي ميزبان خاتمه يافت.

 

تركيب ابتدايي آتزوري به اين ترتيب بود.

 دوناروما، پيچيني، بونوچي، كيه ليني، بيراگي، بارلا، جورجينيو، وراتي، مويزه كين، ايموبيله، برناردسكي

 


مانچيني
 

* ايتالياي تحت هدايت مانچيني شكست ناپذير نشان داده است و در اين بازي نيز براي شروعي قدرتمندانه پا به ميدان گذاشته بود.

 

* تيم ملي ايتاليا 20 بازي گذشته خود در مرحله مقدماتي يورو را نباخته بود كه اين عدد حالا به 21 رسيده است.

 

* بازي با برتري مطلق ايتاليا پيش چشم هواداران خودي آغاز شد و فنلاند در لاك دفاعي فرو رفته بود.

 

* حضور مويزه كين با 19 سال سن او را تبديل به جوانترين بازيكن حاضر در تركيب ايتاليا از سال 1912 كرده بود.

 

* خط حمله آتزوري با رهبري برنادسكي حملات متعددي را روي دروازه ميهمان به وجود آورده بود كه روي يك رفت و برگشت، بارلا موفق شد در دقيقه 7 گل اول بازي را به ثمر برساند.

 

* نيمه اول بازي در اختيار ايتاليا بود و فرصت‌هاي گل‌زني به دست آمده با بي دقتي مهاجمان اين تيم تبديل به گل نشد تا بازي در تايم نخست با نتيجه 1-0 به پايان برسد.

 

* در نيمه دوم فنلاند بازي را در دست گرفت و 20 دقيقه نخست را سعي بر برابر كردن نتيجه گذاشت اما دفاع با حوصله ايتاليا اين اجازه را به فنلاند نداد.

 

* حركات تركيبي ستارگان آتزوري، مويزه كين را در دقيقه 74 به گل رساند تا بازي 2-0 شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۵:۱۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

لوو: حضور زيدان در رئال مادريد در بازي كروس تاثيرگذار است

اختصاصي | ژرمن‌ها فردا شب در ديدار حساس به مصاف تيم ملي هلند خواهند رفت.

ورزش 11 - فردا شب در چارچوب مرحلۀ مقدماتي يورو 2020 تيم ملي آلمان از ساعت 00:15 ميهمان تيم ملي هلند خواهند  بود.  يوآخيم لوو سرمربي ژرمن‌ها در كنفرانس خبري پيش از مسابقه گفت:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۴:۵۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

اسپانيا 2_1 نروژ؛ كاپيتان سرخيو راموس ناجي ماتادورها

ورزش 11 - در چهارچوب مسابقات مقدماتي يورو 2020 تيم ملي اسپانيا در خانه ميزبان تيم نروژ بود كه در نهايت موفق شد با نتيجه دو بر يك حريف سر سخت خودش را شكست دهد.

 

نيمه اول:

 

نيمه اول با فشار حملات اسپانيا آغاز شد و اين تيم مي‌توانست در همان دقايق ابتدايي بازي به گل برسد. تنها شانزده دقيقه زمان براي ماتادورها كافي بود تا به گل اول اين ديدار دست پيدا كند. حركت جالب آلبا از سمت چپ و سانتر دقيقش را رودريگو با يك ضربه چكشي زيبا وارد دروازه نروژ كرد تا ميزبان با يك گل از حريفش پيش بيفتد.

 

در ادامه اسپانيا باز هم حملات زيادي را روي دروازه نروژ تدارك ديد كه با بي دقتي مهاجمان اين تيم به ثمر ننشست. مهمترين موقعيت نروژ در نيمه اول با واكنش عالي دروازه‌بان اسپانيا راهي كرنر شد تا دو تيم با همان نتيجه يك بر صفر به سود اسپانيا به رختكن بروند.

 

نيمه دوم:

 

نيمه دوم با برتري نروژي‌ها آغاز شد و اين تيم بيشتر صاحب توپ و ميدان بود تا اينكه در دقيقه 65 بازي توانستند از روي يك ضربه پنالتي گل تساوي را وارد دروازه اسپانيا كنند و كار را به تساوي بكشانند.

 

بعد از گل نروژ ، لوئيز انريكه تغيير سيستم داد و عمق خط دفاعي حريف را مورد هدف قرار داد تا بتواند دروازه اين تيم را براي بار دوم توسط شاگردانش باز كند.  تنها شش دقيقه بعد از گل نروژ اين بار نوبت اسپانيا بود كه صاحب پنالتي شود. كاپيتان سرخيو راموس با يك ضربه دقيق چيپ، پنالتي را تبديل به گل كرد تا انريكه نفس راحتي بكشد. نهايتاً نتيجه دو بر يك به نفع اسپانيا تا پايان پابرجا باقي ماند تا ماتادورها گام اول را با پيروزي بردارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۴:۳۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

پيروزي ايتاليا و اسپانيا در دور مقدماتي يورو ۲۰۲۰

هفته نخست دور مقدماتي يورو ۲۰۲۰ با برتري اسپانيا و ايتاليا مقابل حريفان به پايان رسيد.
به گزارش مشرق، هفته نخست دور مقدماتي يورو ۲۰۲۰ با برگزاري ۱۰ بازي به پايان رسيد.

در گروه ششم تيم اسپانيا ميزبان نروژ بود كه اين بازي با نتيجه ۲-۱ به سود اسپانيا به پايان رسيد. رودريگو در دقيقه ۱۶ و راموس در دقيقه ۷۱ از روي نقطه پنالتي براي تيم انريكه در اين بازي گلزني كردند. در ديگر بازي‌ها تيم سوئد از سد روماني گذشت و مالت با نتيجه ۲-۱ مقابل جزاير فارو پيروز شد.

در گروه هفتم تيم ايتاليا با دو گل موفق شد مقابل فنلاند به پيروزي برسد. بارلا در دقيقه ۷ و مويزه كين در دقيقه ۷۴ براي ايتاليا در اين بازي گلزني كردند. در ديگر بازي‌هاي اين گروه تيم يونان از سد ليختن اشتاين گذشت و بوسني با نتيجه ۲-۱ مقابل ارمنستان پيروز شد.

در گروه چهارم تيم سوئيس با دو گل مقابل گرجستان پيروز شد و ايرلند با يك گل از سد جبلالطارق گذشت. در گروه دوم هم لوكزامبورگ با نتيجه ۲-۱ مقابل ليتواني پيروز شد.
منبع: وب سايت برنامه نود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۳:۴۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

فوتبال جهان| توقف برزيل مقابل پاناما در يك ديدار دوستانه


به گزارش خبرگزاري تسنيم، ديدارهاي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال شنبه شب با انجام يك بازي در ورزشگاه دراگائوي شهر پورتوي پرتغال دنبال شد كه در اين بازي تيم ملي برزيل مقابل پاناما به تساوي يك - يك رضايت داد.

برزيلي‌هاي تحت هدايت تيته با گلزني لوكاس پاكتا، مهاجم ميلان در دقيقه 32 از حريف خود پيش افتادند، اما برتري آنها تنها چهار دقيقه دوام داشت، چرا كه آدولفو ماچادو كار را براي تيم منطقه كونكاكاف به تساوي كشاند.

بيشتر بخوانيدفوتبال جهان| شماره 10 برزيل به بازيكن تازه وارد ميلان رسيد
برزيل در ديدار دوستانه بعدي‌اش بامداد چهارشنبه به مصاف تيم ملي جمهوري چك مي‌رود.

انتهاي پيام/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۳:۲۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

كروس: تراشتگن برابر رئال مادريد هميشه فوق‌العاده است

وني كروس
اختصاصي | هافبك وسط تيم ملي آلمان در خصوص دوئل نوير و تراشتگن صحبت كرد.

ورزش 11 - تيم ملي آلمان فردا شب از ساعت 00:15 در چارچوب مرحلۀ مقدماتي يورو 2020 ميهمان تيم ملي هلند خواهد بود. توني كروس هافبك ژرمن‌ها در خصوص ديدار فردا شب گفت:

 

حضور نداشتن هوملس و بواتنگ و مولر در آيندۀ تيم ملي آلمان خللي ايجاد نخواهد كرد. هدفمان اين است كه در يورو 2020 بهترين نتيجه را كسب كنيم. مارك تراشتگن هميشه در برارز رئال مادريد فوق‌العاده ظاهر مي‌شود. نبايد از توانايي مانوئل نوير شك كرد. هميشه دوئل دو دروازه‌بان بزرگ جذاب است.

بيشتر بخوانيد

واكنش عجيب سردار آزمون به حركت جالب طرفدارن تراكتورسازي + عكس

برانكو انتقام منشا را مي‌گيرد؛ مذاكره با ستاره محبوب استقلالي‌ها

خبر بد براي استقلالي‌ها: ستاره آبي‌‌ها دربي را از دست داد!

عادل فردوسي‌پور بالاخره سكوتش را شكست!

صحبت‌هاي تلخ و معنادار اميد ابراهيمي + عكس

درخواست كمك ستاره استقلال از علي دايي + عكس
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۳:۰۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

مهم‌ترين اخبار 8 ساعت گذشته؛ از صحبت‌هاي تلخ و معنادار اميد ابراهيمي تا درخواست كمك ستاره استقلال از علي دايي

اختصاصي | شما را به مشاهدۀ مهم‌ترين اخبار 8 ساعت گذشته دعوت مي‌كنيم. براي مشاهدۀ متن كامل اخبار، روي تيتر كليك كنيد.

صحبت‌هاي تلخ و معنادار اميد ابراهيمي + عكس

اختصاصي | اميد ابراهيمي نسبت به وضعيت پيش آمده براي مردم شهر‌هاي شمالي اعتراض كرد.
 

درخواست كمك ستاره استقلال از علي دايي + عكس

اختصاصي | بازيكن محبوب استقلال با انتشار پيامي در صفحه اينستاگرامش از علي دايي درخواست كمك كرد.
 

كنايۀ سنگين مدافع پرسپوليس به استاندار گلستان + عكس

اختصاصي | مدافع باتعصب سرخ‌پوشان به اتفاقات استان گلستان واكنش نشان داد.

 

اقدام ساختارشكنانه و فوق‌العاده زيباي صدا و سيما + عكس

اختصاصي | شبكه تخصصي ورزش سازمان صدا و سيما اقدام جالبي را در سال جديد انجام داده است.

 

خبر بد براي استقلال در آستانه دربي؛ دوري ده روزه ستاره آبي‌ها قطعي شد

اختصاصي | هافبك تكنيكي استقلال تهران در آستانه دربي حساس سرخابي‌ها، با اعلام كادر پزشكي تيم ملي كشورش رسماً اين شهرآورد تهران را از دست داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۲:۴۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)