مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

سوپ پیاز فرانسوی French onion soup

  /* /*]]>*/سوپ پیاز غذای سنتی فرانسویهاست، از این سوپ در تهیه ی برنج فرانسوی هم استفاده می کنند. اما معلوم نیست چرا فرانسویا تو غذای سنتی شون پنیر سوئیسی می ریزند؟؟!!

من که درهیچ فروشگاهی پنیر سوئیسی پیدا نکردم، البته شاید دقتم کم بوده. توی یه صفحه از وب دیدم می شه هرنوع پنیری رو جایگزین پنیر سوئیسی کرد، فقط باید سفت باشه تا از هم نپاشه! یه جا هم تو دستور همین سوپ از پنیر پارمزان استفاده شده.

پنیر سوئیسی همون پنیر سوراخ دار تام و جریه! اگه اصرار دارید حتما از پنیر سوئیسی استفاده کنید، دستور تهیه اش به  زبان انگلیسی در اینجا آمده. می تونید تو خونه درستش کنید.

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری

کره

1 قاشق غذاخوری

روغن زیتون

4 عدد، نازک خرد شده

پیاز بزرگ

1 قاشق غذاخوری

آرد همه منظوره

400 گرم

آب گوشت

نصف فنجان

آب مرغ

یک و نیم فنجان

آب

2 برگ

برگ بو

6تکه

نان فرانسویFrench Bread

1 فنجان

پنیر سوئیسی رنده شده

طرز تهیه:

در قابلمه ی بزرگی روی حرارت متوسط کره را همراه روغن زیتون ذوب کنید. پیازها را در روغن به مدت 30 دقیقه بپزید و گهگاه هم بزنید. در انتها پیازها باید کاملا شفاف و نرم شده باشند و لبه هایشان قهوه ای شده باشد.

آرد را روی پیاز الک کنید و آرام هم بزنید تا به خورد هم بروند. آب گوشت، آب مرغ وآب را به همراه برگ بو ها اضافه کنید ، در ظرف را بگذارید و آب را به جوش آورید. سپس در ظرف را بردارید و بگذارید مواد به مدت 30 دقیقه ریزریز بجوشد. سپس برگ بو را خارج کنید.

فر را گرم کنید. نان های فرانسوی را تست کنید. سوپ را در 6 کاسه ی مقاوم دربرابر حرارت فر(مثل پیرکس) بریزید، دقت کنید که این ظرفها برای سرو هستند. ظرفها را روی سینی فر قرار دهید ، روی هر کدام یک تکه نان فرانسوی تست شده قرار دهید و پنیر را روی آنها پخش کنید.

سینی را در فر قرار دهید تا پنیر آب شود، سپس از فر خارج کنید.

منبع: bfeedme.com




برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۴:۰۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)