مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

قیمت سیب خشک شده (dried apple)(چیپس سیب)

قیمت سیب خشک شده (dried apple)(چیپس سیب)

 چیپس سیب خشکچیپس میوهسیب خشکفروش سیب خشکقیمت سیب خشکمیوه خشک

قیمت و فروش سیب خشک شده قرمز ، زرد ، سفید ( بدون پوست) یا چیپس سیب قرمز ، زرد ، سفید ( بدون پوست) همچنین دیگر میوه جات خشک شده یا چیپس میوه نظیر آناناس ، هلو ، موز ، کیوی ، پرتقال ، نارنگی و مابقی دیگر میوه جات خشک شده یا چیپس میوه موجود در بازار در بسته بندی های مختلف و در بهترین کیفیت و همچنین به همراه خرید تضمینی . در صورت ناراضی بودن از میوه خشک می توانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را پس بگیرید.

شماره تماس : 09120155387

کانال تلگرام : driedfruitcenter@

جهت مشاهده لیست قیمت سیب خشک شده وارد لینک زیر شوید :

لیست قیمت سیب خشک

قیمت سیب خشک در بازار

سیب خشک یکی از پرطرفدار ترین و خوش مزه ترین از انواع میوه خشک می باشد که به دلیل تولید داخل بودن در بازار به وفور و به قیمتهای مختلف فروخته می شود .

شایان ذکر است که شهری که در آن سیب خشک فروخته میشود در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد زیرا که شهرهایی در ایران هستند که تولید سیب دارند و به طبع هزینه کم حمل و نقل قیمت تمام شده نیز کاهش می یابد.

قیمت سیب خشک عمده

سیب خشک در وزنهای ربع کیلوگرم ، نیم کیلوگرم ، یک کیلوگرم الی پنج کیلوگرم نیز جز خرده فروشی محسوب شده و از پنج کیلوگرم به بالا جز عمده محسوب می شود.

با این حال فروش عمده به مراتب قیمت کمتری نسبت به فروش خرد دارد و با توجه به سفارشاتی که از راه دور می شود ، نسبت بههزینه حمل و ارسال نیز تقسیم خواهد شد که این مسئله به نفع مشتری می باشد.

قیمت فروش سیب خشک

قیمت فروش سیب خشک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد از قیمت سیب تازه که هر روز در بازار به یک قیمت فروخته می شود گرفته تا هزینه بسته بندی ، حمل و نقل و فروش .

قیمت هر کیلو سیب خشک

قیمت هر کیلو سیب خشک در بازار با توجه به پارامترهایی که در بالا قید شد تعیین شده و به فروش میرسد.

از هر چند کیلو سیب تازه یک کیلو سیب خشک بدست می آید که بستگی به وزن سیب های تازه دارد و بدین جهت سیب خشک قیمت بالاتری نسبت به سایر خشکبار دارد.

قیمت سیب درختی خشک

به علت اینکه سیب خشک از سیب درختی که از درخت چیده می شود به دست می آید قیمت سیب درختی در بازار روی آن تاثیر بسیار زیادی دارد

و با توجه به بازار میوه و سبزیجات ایران که هر روز یک قیمت جدید برای هر میوه و سبزی تعیین میشود ، تغییرات میوه خشک با توجه به مقدار بار فروخته شده و بار جدید تعیین می شود.

قیمت روز سیب خشک

جهت اطلاع از آخرین قیمت روز سیب خشک شده یا چیپس سیب و یا دیگر میوه جات خشک شده میتوانید لیست قیمت میوه خشک ما را مشاهده نمایید.

قیمت میوه خشک سیب

همچنین جهت اطلاع از نحوه سفارش و موجودی میوه خشک یا چیپس میوه میتوانید با شماره تلفن 09120155387 تماس حاصل نمایید.

  اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی FacebookTwitterGoogle+Email     Related Posts

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۲۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)