مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

خرید و فروش سیب خشک شده درجه یک (dried apple)

خرید و فروش سیب خشک شده درجه یک (dried apple)

چیپس سیب خشکچیپس میوهسیب خشکفروش سیب خشکمیوه خشک|Tags: 

خرید و فروش سیب خشک یا چیپس سیب خشک شده به صورت عمده و جزئی با درصد رطوبت ده الی دوازده درصد و همچنین دیگر میوه های خشک شده یا چیپس میوه با کیفیت بالا و در بسته بندی های مختلف و همچنین همکاری با تولید کنندگان در زمینه سیب خشک شده یاچیپس سیب  به صورت عمده و همچنین دیگر انواع میوه خشک یا چیپس میوه جات تولید ایران نظیر موز ، آناناس ،پرتقال ، نارنگی ، کیویو دیگر میوه جات.

شماره تماس : 09120155387  کانال تلگرام : driedfruitcenter@

سیب خشک شده چیست؟

یکی از پر طرفدار ترین و خوش مزه ترین نوع مصرف میوه جات ، مصرف آنان به صورت خشک شده می باشد که در مورد سیب خشک شدهیا چیپس سیب ، می توان هم به صورت صنعتی با استفاده از دستگاه و هم بصورت دستی و خانگی آن را درست کرد.

پس از انتخاب سیب های مناسب آنها را شستشو داده ، قطعه قطعه میکنند و پوستشان را میگیرند ، سپس برای اینکه رنگ سیب قهوه اینشود (بدلیل وجود آنزیمها در سیب) به آن ماده ای اضافه میکنند.(بصورت خانگی از آب لیمو استفاده میشه)

سپس در دستگاه قرار داده تا با حرارت متوسط سیب ها خشک شود.

فروش عمده سیب خشک شده

سیب خشک شده در بسته بندی های مختلفی ارائه می شود و با توجه به اینکه از هر چند کیلو سیب تازه یک کیلو سیب خشک بدست می آید قیمتی بالاتر نسبت به سایر خشکبار دارد ، سایز های معمول برای خرده فروشی ربع کیلو ، نیم کیلو و یک کیلو و سایز های بالای یک کیلو عمده محسوب میشود

.

خرید تضمینی سیب خشک شده

شرط فروش میوه خشک ما به مشتریان تضمین بازگشت وجه می باشد ، بدین معنا که در صورت ناراضی بودن از میوه خشک ارسالی مشتری می تواند آن را مرجوع کرده و وجه خود را پس بگیرد.

خرید اینترنتی سیب خشک شده

این روزها با توجه به رشد روز افزون فناوری ، خرید و فروش و دریافت لیست قیمت هر چیزی که بخواید نیز اینترنتی شده ، بدین معنا که شما میتوانید بدون گشت و گذار در بازار و رفت و آمد اضافی ، تنها با یک سرچ ساده در گوگل ، و بعد از آن با ورود به سایت به صورت اینترنتی خرید کنید و میوه خشک را به راحتی درب منزلتان تحویل بگیرید .

قیمت فروش عمده سیب خشک شده

با توجه به اینکه سیب خشک داخلی بوده و بدلیل کیفیت بالای آن به کشورهایی نظیر روسیه ، چین ، … صادرات هم می شود قیمت آن بستگی به قیمت سیب تازه دارد و میتوان گفت قیمت هر کیلو سیب تاثیر زیادی در قیمت تمام شده آن می گذارد.

قیمت میوه جات و سبزیجات نیز به صورت روزانه و با توجه به شرایط بازار مداوم در حال تغییر است با این حال قیمت سیب خشک یا بطور کلی میوه خشک بعد از هر فروخته شدن و اتمام هر بار میوه خشک کامل تغییر میکند بدین معنا که اگر پنجاه کیلو سیب خشک بدست آمد بعد از فروش سیب خشک آن قیمت سیب خشک تغییر میکند.

بازار فروش سیب خشک شده

به دلیل پر طرفداری و خوشمزگی سیب خشک بازار آن همواره از طرفداری بسیاری هم در داخل کشور ایران و بیشتر از آن در بینکشورهای دیگر برخوردار است.

کشوری مثل روسیه که هر ساله تناژهای بالایی از انواع میوه ایران واردات میکند و اینکه کشوری است که بدلیل شرایط آب هوایی بدتوانایی تولید میوه کمی را دارد از سیب خشک های با کیفیت ایران استقبال کرده و سالانه درخواست های زیادی را دارد.

راه های سفارش انواع میوه خشک و ارتباط با ما

شماره تماس جهت سفارش : 09120155387

کانال تلگرام ما :  driedfruitcenter@

    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی FacebookTwitterGoogle+Email     Related Posts

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۲۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)