مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

قیمت فلفل قرمز خشک عمده

فلفل قرمز یکی از ادویه جاتی است که با دارا بودن طعم بسیار تند آن ، باز هم طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری دارند که از آن استفاده کنند.دارای طبعی گرم می باشد و در فصل های سرد و کشور هایی که آب و هوایی سرد را دارا هستند  ،  درصد مصرف بالایی دارد.مرکز بازار ادویه جات ایران در زمینه پخش و فروش عمده/فله  فلفل قرمز خشک و سایر ادویه جات موجود با کیفیت بسیار بالا و مرغوب ، در حال فعالیت می باشد.اگر به دنبال فروشنده و یا پخش کننده فلفل قرمز خشک شده و سایر ادویه جات می گردید ، با ما در ارتباط باشید . در صورت تمایل به همکاری در بخش خرید و فروش فلفل قرمز خشک و دیگه ادویه جات نظیر هل سبز ، زردچوبه ، دارچین ،چوب دارچین ، پودر کاری ، پودر سیر ، آویشن ، زیره و …و اطلاع از قیمت خرید آن ها ، می توانید از طریق شماره ای که در زیر درج شده با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره ی تماس : 09120155387

جهت اطلاع از قیمت فلفل قرمز خشک شده و یا دیگر ادویه جات با ما تماس حاصل فرمایید

 

فلفل تند (  فلفل قرمز و فلفل هابانرو  )

فلفل تند گیاهی از دسته ی فلفل دلمه ای می باشد که عضوی از خانواده بادنجانیان است.این مبلغ از قاره آمریکا می آید  و تیپ های گوناگونی دارند که فلفل قرمز و فلفل هابانرو ، دو نوع از انواع مختلف این فلفل هستند.

وجود ماده ای به نام کاپسیسین موجب تندی مزه فلفل در دهان می باشد که بسیار برای بدن نیز مفید است.این ماده در درمان بسیاری از بیماری ها کمک زیادی میکند و همانند دارو های آنتی باکتری و ضد احتقان در بدن میتواند عمل کند.

بخوانید انواع ادویه جات ترکیبی

جهت اطلاع از قیمت فلفل قرمز خشک شده و یا دیگر ادویه جات با ما تماس حاصل فرمایید

 

فروش فلفل قرمز در ایران

فلفل قرمز خشک شده از دیر باز در فرهنگ آشپزی ایرانی جایگاه خود را حفظ کرده و مصرف مداوم آن شمارا سالم تر نگه می دارد.شما میتوانید بهترین و مرغوبترین فلفل قرمز و ادویه جات  را از مرکز بازار ادویه جات خریداری کنید.جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بخوانید موارد مصرف زردچوبه

جهت اطلاع از قیمت فلفل قرمز خشک شده و یا دیگر ادویه جات با ما تماس حاصل فرمایید

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۴:۲۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)