مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

طرز تهیه ترشی تند مخلوط هندی کرالا


طرز تهیه ترشی تند - خیار راحت خانگی یخچال شبانه آماده در کمتر از 24 ساعت!

  •  زمان آماده سازی 15 دقیقه
  •  زمان پخت 5 دقیقه
  •  کل زمان 15 دقیقه
  •  عملکرد 12 وعده (3 فنجان درست می کند)
  •  کالری 5 کیلوکالری


عناصر

 

  • 1 فنجان (یا تعداد انگشت شماری) شاخه شاخه تازه
  • 2 حبه سیر خرد شده
  • 1 قاشق غذاخوری تکه های فلفل قرمز خرد شده
  • 1/4 فنجان پیاز خرد شده
  • 3 فنجان خیار کوچک خرد شده
  • 1 1/2 فنجان آب
  • 3/4 فنجان سرکه سفید
  • 1 قاشق غذاخوری شکر گرانول (یا عسل)
  • نمک کوشر 1 قاشق غذاخوری
  • 1/8 قاشق چایخوری فلفل سیاه

 

دستورالعمل ها


شوید ، سیر ، تکه های فلفل قرمز و پیاز را در یک ظرف بزرگ سنگ تراشی قرار دهید. شیشه را به بالا با خیار پر کنید.
در همین حال ، آب ، سرکه ، شکر ، نمک و فلفل را در قابلمه کوچک روی حرارت زیاد قرار دهید. هم بزنید تا مخلوط جوش بیاید. مایع داغ را روی خیارها بریزید. کمی خنک شوید ، سپس آن را روی شیشه قرار دهید و یک شب در یخچال قرار دهید.
یادداشت
نکات جالب: ما در خیارهای کوچک خوش شانس بودیم تا بزرگترها. اطمینان حاصل کنید که خیارهای شما کاملا با مایع پوشانده شده اند. بسته به شیشه و اندازه خیار شما ، دستور غذا ممکن است کمی بیشتر یا کمتر از 3 فنجان خیار باشد. برای ترشی کم ادویه ، پوسته های فلفل قرمز را کم کنید.
جایگزین های Snappy: به جای شکر ، می توانید از عسل استفاده کنید. به جای یک ظرف بزرگ سنگ تراشی ، می توانید از ظرف بزرگ دیگری استفاده کنید ، اگرچه من پیشنهاد می کنم از پلاستیک استفاده نکنید.
 

 

دستورالعمل ادویه جات ترشی جات ، یک دستورالعمل آسان برای ترشی های تند یک شبه با مواد تشکیل دهنده نه چندان زیاد! نحوه تهیه ترشی شوید یخچالی خانگی یک شبه را بیابید که روز بعد با تلاش بسیار کم آماده است. این ترشی های ساده بسته به سلیقه شخصی شما به راحتی می توانند کم و بیش تند درست شوند.


دستور تهیه ترشی تند امروز برای شما! تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان خیار شور خانگی را بدون کنسرو یا بدون انتظار طولانی برای تبدیل خیار به ترشی درست کرد؟ اگر به شما بگویم که در کمتر از 24 ساعت می توانید خیار شور تند خوشمزه داشته باشید؟ شما عاشق این ترشی های شوید ساده خواهید شد!


دستور تهیه ترشی تند - دستور تهیه ترشی شوید تند خانگی
من خیلی "کنسرو" نیستم. ایکاش بودم. هیچ کس در خانواده واقعا غذای کنسروی ندارد و حالا که پیر شدم به نوعی خودم را از این غذا ترساندم. ایده عدم کنسرو "صحیح" و کشتن همه من را کمی ترساند. هه

بنابراین وقتی من برای اولین بار ترشی یک شبه را امتحان کردم ، می دانستم که برای من هستند. دستور تهیه ترشی خانگی یک شبه چند سال پیش من را به همراه ویدیویی که نشان می دهد ساخت آن آسان است ، بررسی کنید.


چگونه ترشی های تند درست کنیم؟
برای شروع کار با این ترشی های خانگی یک شبه ، چند عدد خیار کوچک ترشی انتخاب کنید. من شخصاً خیارهای لاغر و ریز را که خیلی دانه ندارند ترجیح می دهم. خیارها نیز باید سفت باشند.

در یک ظرف بزرگ مزون (مانند شیشه های کوارتز) ، شوید ، سیر ، پوسته فلفل قرمز و پیاز خرد شده را به ته ظرف اضافه کنید.

تقریباً شیشه را با خیارهای خرد شده پر کنید. آنها را بیش از حد بسته بندی نکنید ، اما تا آنجا که می توانید در شیشه خود قرار دهید.

در یک تابه کوچک آب ، سرکه ، شکر ، نمک و فلفل را بجوشانید. حرارت را خاموش کنید ، سپس مایع داغ را با احتیاط درون شیشه روی خیارها بریزید. مطمئن باشید که مایع خیارها و همه چیز را کاملا غرق می کند.

بگذارید مدتی خنک شود ، سپس قسمت بالایی آن را روی شیشه قرار داده و حدود 12-24 ساعت در یخچال قرار دهید.

من از شکر دانه ریز استفاده کردم اما شما می توانید از عسل هم استفاده کنید. شما می توانید با سایر شیرین کننده ها نیز آزمایش کنید اما من نمی توانم تضمین کنم که آنها چگونه ظاهر می شوند.

برای ترشی شیرین و تند تر ، می توانید شکر یا شیرین کننده بیشتری اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که همه آن در آب و سرکه حل می شود.

 

تا حدی که ادویه باشد ، این ترشی های تند هرچه بیشتر در یخچال باشند ، "داغتر" می شوند. من فکر نمی کردم که آنها واقعاً داغ باشند ، اما آنها قطعاً تند هستند.

اگر در مورد طعم ترشی خیار کمی تردید دارید ، پیشنهاد می کنم برای یک ترشی تند تر و ملایم با حدود 1/2 تا 1 قاشق چای خوری شله فلفل قرمز شروع کنید.

اگر غذای بسیار تند دوست دارید ، ممکن است بیش از 1 قاشق غذاخوری تکه های فلفل قرمز بخواهید. با این حال ، من برای اولین بار از پایین شروع می کنم و کار را بالا می کشم.

اگر شیرینی بیشتر مورد علاقه شماست ، این ترشی های شیرین یخچال خانگی را امتحان کنید.

 

این ترشی ها حداقل به 12 ساعت در یخچال نیاز دارند اما 24 ساعت بهتر است. همانطور که گفتم ، هرچه در کوزه باشند کمی تندتر می شوند.

نیازی به تخلیه مایع یا هر چیز دیگری ندارید. من فقط ترشی ها را با هر چیز دیگری در شیشه می گذارم و از s استفاده می کنم



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۱:۴۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)