مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

طرز تهیه ادویه نمک تایلندی

طرز تهیه ادویه نمک تایلندی

یکی دیگر از چاشنی های همه منظوره که با هر نوع شور و خوشمزه ای همراه خواهد بود: همبرگر ، سینه مرغ ، سبزیجات کبابی ، حتی سوپ و آبگوشت.

6 قاشق غذاخوری نمک
1/2 قاشق چایخوری برگ خشک آویشن
1/2 قاشق چایخوری مرزنجوش
1/2 قاشق چایخوری نمک سیر یا پودر سیر
2 قاشق چای خوری 1/4 قاشق چایخوری
1/4 قاشق چایخوری پودر کاری
1 قاشق چایخوری خردل خشک
1/4 قاشق چایخوری پودر پیاز
1/8 قاشق چای خوری علف هرز شوید
1/2 قاشق چایخوری نمک کرفس

آنچه شما نیاز دارید


شیشه های شیشه ای را با درهای محکم تمیز کنید. درپوش ها برای تازه نگه داشتن چاشنی ها مهم هستند و از آنجا که ظروف پلاستیکی بوی مواد را جذب می کنند ، شیشه مهم است.
آسیاب قهوه (یا چرخ ادویه ، که در اصل همان چیز است). به طور طبیعی ، شما می خواهید آن را بین موارد استفاده تمیز کنید تا پس مانده های زیره به مخلوط ادویه ای که شامل زیره نیست را نداشته باشید (البته کمی زیره اضافی هرگز به کسی آسیب نمی رساند).


قیف: فقط سعی کنید ادویه های خود را بدون یکی درون شیشه ها بریزید. بله ، می توانید سعی کنید از یک تکه کاغذ روغنی استفاده کنید ، اما بعد از دو بار ریختن ادویه جات ترشی جات در همه جای محل ، می خواهید قیف بخرید. از آن مرحله رد شوید و از قیف استفاده کنید.


برچسب ها: علاوه بر نام مخلوط ادویه ، می توانید تاریخ ساخت آن را نیز بنویسید. اگر متوجه شدید شش ماه از آن گذشته است ، ممکن است بخواهید به فکر ساخت یک دسته تازه باشید.


گیاهان در مقابل ادویه جات و ترشی جات


بیشتر ادویه ها دانه های خشک ، ریشه یا جوانه های گل یا در مورد چیلیس ، میوه های خشک هستند. و مگر اینکه این ترکیب به طور خاص ادویه های کامل را بخواهد ، فرض کنید که آنها باید خرد شوند. بنابراین وقتی پودر زیره را در لیست مواد تشکیل دهنده دیدید ، باید با دانه کامل زیره شروع کنید و خود آن را خرد کنید. همان مواردی مانند گشنیز ، رازیانه و فلفل سیاه (از نظر فنی یک جوانه گل خشک ، نه یک دانه).

سایر مواد شامل پودر سیر و پودر پیاز که به ترتیب سیر و پیاز هستند خشک شده و سپس به صورت پودر در می آیند. نیازی نیست که اینها را آسیاب کنید ، بلکه بیشتر از ظرف استفاده کنید.

 



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۴۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)