مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

قیمت عمده زردچوبه

زردچوبه یکی از محبوب ترین ادویه جات حال حاضر دنیا می باشد.مرکز بازار ادویه جات ایران در زمینه خرید و فروش عمده زردچوبه و سایر ادویه جات نظیر دارچین ، سماق، زنجبیل ، هل سبز، پودر کاری و … می باشد.جهل اطلاع از قیمت عمده زردچوبه و سایر ادویه جات  با ما تماس بگیرید

 شماره ی تماس : 09120155387

قیمت عمده زردچوبه

(”     TURMERIC     “)

زردچوبه در بازار بصورت فله ای و عمده به فروش می رسد و با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن ، قیمت  های گوناگونی دارند.البته از نظر کیفیت آن ، درجه یک و دو دارد که در تهران و کرج ، بهترین نوع زردچوبه به فروش می رسد.

این ادویه طلایی را غذا ها مورد استفاده قرار می دهند و رنگ زیبای آن ، رنگی جذاب به غذا می دهد و باعث از بین رفتن بوی زهم گوشت می شود.

این گیاه در دسته ی زنجبیلیان قرار دارد که رنگ طلایی را بخود گرفته است.

این ادویه درواقع بومی کشور هندوستان می باشد و مهمترین نقش را در ادویه کاری دارد.مرکز بازار ادویه جات ایران بصورت عمده و فله این ادویه جات را بفروش می رساند و توجه داشته باشید که قیمت عمده زردچوبه ، بستگی به مرغوبیت و کیفیت آن دارد و قیمت های گوناگونی دارد.

 

زردچوبه

اگر در فکر خرید ادویه جات هستید ، حتما زردچوبه را در اولویت اول قرار بدهید…! این ادویه جادویی ،رنگ،طعم و عطر مطبوع و مکملی دارد کهقسمت اصلی پودر کاری را تشکیل می دهد.زردچوبه علاوه بر افزودن به غذا برای طعم دار کردن آن،برای سلامتی انسان نیز مفید است.برای سلامت قلب و عروق ،گوارش ، درد مفاصل ، لختگی خون ، دیابت از نوع دوم  و تقویت کننده   تضمینی حافظه است….!

از ادویه زردچوبه ، سالیانه درازی است که برای سلامت و مراقبت از پوست اسفاده می شود.شما میتوانید برای برطرف کردن و درمان یک سری ازمشکلات پوستی از زردچوبه کمک بگیرید.

 

درمان ترک پا

یکی از مشکلات رایج که بیشتر برای خانم ها پیش می آید و باعث آزار و اذیت آنان می شود ، ترک پاشنه پا می باشد.این ترک ها نه تنها شما را مجبور به پنهان کردن و پوشیده نگه داشتن آن می کند بلکه تمام مدت و علی الخصوص هنگام پیاده روی بسیار دردناک و آزار دهنده می باشد.

برای کمک به درمان این بیماری و از بین بردن میکروب های انباشته شده ی کف پا از زردچوبه استفاده کنید.این ادویه بدلیل دارا بودن خواص ضد التهابی باعث تسکین درد این ترک ها می شود و خاصیت آنتی باکتری آن موجب جلوگیری از نفوذ هرگونه عفونت قارچی می شود.

برای درمان ترک پا ، یک سوم قاشق غذاخوری زردچوبه را با مقداری روغن نارگیل یا روغن زیتون یا کرچک مخلوط نموده و و خمیر بدست آمده را به کف پاهایتان بمالید . این کار را هر شب قبل از خواب انجام داده و پس از آن جوراب بپوشید و صبح روز بعد آن را با صابون و آب گرم بشویید.

این کار را تا یک ماه ادامه دهید و شاهد نتیجه ی خوب آن باشید.

 

 



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۰۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)