مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

فروش زردچوبه قلم در سراسر ایران

یکی از پر طرفدار ترین ادویه در دنیای امروزی ، زردچوبه می باشد.مرکز بازار ادویه جات ایران در حال حاضر ، در حال فعالیت در زمینه خرید و فروش زردچوبه قلم و سایر ادویه جات نظیر هل سبز ، پودر کاری ، دارچین ، فلفل ، زنجبیل و …  در ایران می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش زردچوبه قلم  با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر وارد کننده ی زردچوبه قلم و دیگر ادویه جات هستید و قصد همکاری با مارا دارید ، با ما در ارتباط باشید.

شماره ی تماس : 09120155387

آنچه که باید قبل از خرید و یا فروش زردچوبه قلم بدانیم زردچوبه قلم

نام علمی اش ”     Curcuma longa     ” نوعی گیاه است که ادویه زردچوبه از آن بدست می آید.این گیاه از رده زنجبیل وار ها می آید و نام ادویه اش  “TURMERIC”  می باشد.این ادویه به رنگ طلایی می باشد و هر رنگی بغیر از طلایی مطمعنا تقلبی است…! مخصوصا اگر به رنگ تیره مایل باشد.

زادگاه این گیاه هندوستان می باشد و در تکمیل ادویه کاری نقش پررنگی دارد.این گیاه پرمصرف ترین ادویه ی در غذا های آسیایی است و این گیاه را  تقریبا میتوان در جنوب و جنوب شرقی آسیا پیدا کرد.

این ادویه خواص بیشماری از جمله کنترل دیابت ، جایگزین دارو هایی استروئیدی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد خون ، ضد افسردگی ، ضد سرطان ، درمانآرتروز ،  کاهش سطح کلسترول ،  تقویت سیستم ایمنی ، التیام زخم ، کنترل و کاهش وزن و چربی سوزی ، پیشگیری از آلزایمر و … می باشد.

 

سفید کردن دندان با زردچوبه 

ادویه زردچوبه همانند مواد طبیعی و نچرالیته دیگر مانند ” زغال فعال ”  که در داروخانه ها موجود می باشد  ” خاصیت سفید کنندگی دندان را دارا می باشد.توجه داشته باشید که همان گونه که برای دندان هایتمان مفید است ، همان قدر هم میتئان مضر باشد.زمانی که شما بیش از حد از آن استفاده نمایید ، امکان دارد به لثه هایتان آسیب بزند . سعی کنید حداکثر هفته ای دوبار از آن استفاده کنید.

نجوه استفاده از زردچوبه برای سفید کردن دندان

وسائل مورد نیاز : یک قاشق چای خوری زرد چوبه + روغن زیتون / روغن تخمه آفتابگردان

برای استفاده از آن ، مسواک خود را در روغن زیتون / آفتابگردان فرو برده و سپس روی آن زردچوبه را بپاشید و به مدت سه دقیقه دندان هایتان را با این مواد بشویید.

تاکید میکنم حداکثر دو بار در هفته از این ماده استفاده نمایید.

 

 

درمان بیماری های پوستی

این زردچوبه می تواند در درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی نقش بسزایی داشته باشد.تاکنون مطالعات انجام شده برای ارائه شواهد قطعی در مورد این که چگونه زردچوبه میتواند درمان کننده ی بیماری های پوستی باشد ، به اندازه کافی وجود ندارد و نمی توانیم بطور قطعی بگوییم درمان کننده صد در صد بیماری های پوستی می شود.با این حال ، بر طبق شواهد پیش رو مدعیان ثابت کرده اند که زردچوبه می تواند در درمان بیماری هایی از قبیل  آلوپسی ، لیکن پلان ،اگزما و  دیگر مشکلات پوستی کمک کند.دقت داشته باشید که زردچوبه برای پوست های حساس به هیچ عنوان مناسب نیست

برای یافتن خواص دارویی زردچوبه باید مطالعات بیشتر و مفصل تری انجام شود.به همین دلیل ، علاقه به انجام مطالعات در رابطه با درمان بیماری هایپوستی از طریق زردچوبه ، در حال افزایش است.

 

آنچه که باید قبل از خرید و یا فروش زردچوبه قلم بدانیم

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۰۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)