مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

فروش عمده زردچوبه قلم با کیفیت عالی

فروش عمده زردچوبه قلم و ارسال به تمام نقاط ایران.مرکز بازار ادویه جات ایران قصد دارد در زمینه خرید و فروش عمده زردچوبه قلم و دیگر ادویه جات نظیر هل سبز ، دارچین ، فلفل سیاه ،فلفل قرمز و … با شما همکاری کند.در صورت تمایل به همکاری تماس بگیرید.

شماره ی تماس : 09120155387

 

زردچوبه قلم

 

(TURMERIC)

زردچوبه یکی از محبوب ترین ادویه های حال حاضر دنیا می باشد که از گیاهی به نام   curcuma longa بدست می آید و در خیلی از غذا ها استفاده می شود.

مقر اصلی رویش این گیاه دوست داشتنی در کشور بزرگ هند می باشد و این ادویه محبوب ، قسمت اصلی پودر ادویه کاری را تشکیل می دهد.

بجز کشور هندوستان ، اکثر کشور های جنوب قاره آسیا هم از تولید کنندگان ادویه زردچوبه می باشند.

این ادویه پرخاصیت بعلت داشتن بعضی از ویتامین ها ، کلسیم و فلز ها بسیار مفید می باشد و اگر فرد مصرف کننده روزانه بهع میزان معین و به اندازه درست مصرف کند ، هیچ عوارض و ضرری را متحمل نمی شود و استفاده از آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

زردچوبه بدلیل دارا بودن ماده ای به نام کورکومین ، ضد سرطان است و این امر ، زردچوبه را در زمینه خواص درمانی بسیار محبوب کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

  زردچوبه تقلبی

 

زردچوبه ، دارچین ، زعفران و فلفل سیاه در صدر جدول ادویه جاتی است که تقلب در آنان با درصد بالایی صورت می گیرد.

رنگ زردچوبه زرد می باشد (نارنجی پر رنگ نیست) دارای بافت نرم و لطیف می باشد (نباید گوله گوله باشد)دارای بوی مطبوع که میتوان آن را حس کرد.در این ادویه نباید جسم خارجی در آن دیده شود و باید کاملا الک شده باشد.اگر به رنگ آن شک نمودید ، یک قاشق زردچوبه را در یک لیوان آبجوش بریزید و هم بزنید.اگر در عرض چند ثانیه رنگ آبجوش سریعا تغییر نمود ، حتما به شیمیایی بودن رنگ آن شک کنید.

 

فضای نگهداری زردچوبه و سایر ادویه جات

 

مکان و فضاهایی که ادویه جات در آنجا با هم درآمیخته و ترکیب می شود نقش مهمتری در آلودگی دارند.

فضای نگهداری ادویه جات باید در مکانی که دارای هوای خشک و پر از نور باشد.نباید تاریک و دارای هوای مرطوب باشد،این دو ، عوامل اصلی خرابشدن ادویه جات می باشند.

زردچوبه دارای بافتی نرم و بصورت پودر می باشد که هوای مرطوب باعث گوله گوله شدن آن می شود و در نتیجه کپک می زند.

 



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۰۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)