مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

طرز تهیه لازانیا گوشت

پیاز را نگینی خورد کرده با روغن تفت میدهیم. سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت میدهیم تا اب ان کشیده شود. بعد  سبزیجات را یعنی نخود فرنگی و ذرت و.. باهم مخلوط کرده و تفت میدهیم. نمک و زرچوبه و اویشن و فلفل سیاه نیمکوب را هم اضافه کرده و خوب قاطی میکنیم.سپس رب گوجه را اضافه کرده و خوب تفت میدهیم.

کمی که اب ان تموم شد و به خورد مواد رفت از روی گاز برمیداریم البته نباید موادمان دیگر اب داشته باشد.

برای تهیه سس سفید  یک قاشق غذا خوری ارد یک لیوان شیر صدگرم کره  . ابتدا ارد را روی گاز گذاشته با شعله کم کمی تفت میدهیم و سپس کره را اضافه کرده که باز هم تفت بخورد و شیر را کم کم اضافه میکنیم. بهمین نسبت میتوانیم سس را زیاد و کم کنیم.

اب را گذاشته وقتی که جوش امد کمی روغن و کمی نمک اضافه میکنیم و سپس ورقه های لازانیا را در اب جوش اضافه میکنیم میگذاریم تا باندازه ای که بفهمیم نرم شده. سپس ان را ابکش کرده و ورقه ها ر روی یک پارچه تمیز میچینیم. سپس در ظرف پیرکس کمی با کره چرب کرده و ورقه ها را ته ظرف میچینیم و از ان مواد روی ورقه ها میریزیم . پنیر را اضافه میکنیم و دو سه قاشق سس سفید روی ان ریخته و سپس ورقه ها را مجددا روی ان میچینیم و این کار را تا اخرین ورقه ادمه میدهیم و اخرین مرحله باید سس سفید روی آن باشد. و در فر با حرارت 170 درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت میگذاریبم تا طلایی شود.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۸:۱۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)