مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

روسیه به تنش ایران و آمریکا واکنش نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه آمریکا را از هر گونه مانعی در روند اجرای برجام برحذر داشت و گفت: آمریکا نباید در اجرای برجام خللی ایجاد کند.
 
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود در وزارت امور خارجه روسیه با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا نباید در روند حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک مانع ایجاد کند.
وی با بیان اینکه آمریکا اوضاع را با اعزام ناو هواپیمابر و بمب افکن به خاورمیانه متشنج کرده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات با اظهارات خصمانه و اتهامات بی اساس علیه ایران همراه است.
زاخارووا افزود: چنین بنظر می رسد که آمریکا با تحریم های جدید و فشار حداکثری و اظهارات شدید خصمانه، هدفمندانه ایران را به اقدامات متقابل شدیدتر تحریک می کند و حتی به دنبال بهانه برای رویارویی مستقیم است؛ چنین سیاستی از نگاه ما بسیار خطرناک است.
وی به مقامات کاخ سفید توصیه کرد که به عواقب اقدامات خصمانه خود بدرستی فکر کند چرا که آنها با اقدامات خود مشکلات جدیدی برای منطقه و برای امنیت بین المللی بوجود می آورند.
ترامپ 18 اردیبهشت‌ ماه سال 97 به صورت غیرقانونی و یکجانبه از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام خارج شد و تحریم های این کشور علیه ملت ایران را بازگرداند.
ایالات متحده به تازگی علاوه بر قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی خود، دیگر کشورها را تهدید کرده که در صورت خرید نفت از ایران با تحریم های واشنگتن مواجه می شوند.
آمریکایی ها علاوه بر این اقدامات، بر تعداد نیروها و ادوات نظامی خود در منطقه افزوده اند و هر روز برای ایران خط و نشان می کشند.
مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز به تازگی به کشورهای باقیمانده در برجام 60 روز برای اجرای تعهدات خود به‌ویژه در حوزه‌های بانکی و نفتی فرصت داد و تاکید کرد: هر زمان که خواسته‌های ایران تامین شود؛ تهران نیز به همان میزان اجرای مجدد تعهدات متوقف‌ شده را از سر خواهد گرفت اما در غیر این صورت، جمهوری اسلامی مرحله‌ به‌ مرحله تعهدات دیگری را متوقف خواهد کرد.
آمریکا با هدف فشار بر ایران و تحمیل خواسته های خود بر این کشور، همچنین ناوگروهی را به خلیج فارس اعزام کرده است.
ترامپ نیز به تازگی در توئیتی ایران را تهدید کرد تا شرایط را برای تحمیل خواسته های واشنگتن فراهم و مساعد کند.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز به ترامپ هشدار داده است که ایرانیان را تهدید نکند از سوی دیگر مقامات ایران اعلام می کنند که امکان به صفر رساندن صادرات نفت ایران از سوی آمریکا غیرممکن است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اخیرا اعلام کردند که ایران قصد آغاز جنگ یا مذاکره ندارد اما به مقاومت ادامه خواهد داد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۵:۱۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)