مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

فلافل

نخود 1 پیمانه یا 1 لیوان - سیر خام 2 تا حبه - نمک و فلفل قرمز تند و زردچوبه - تخم گشنیز و زیره سبزه پودر شده 1 ق غذاخوری سر پر

* نخود را 24 ساعت خیس کنید و در این مدت 2 تا 3 بار آب آن را عوض کنید تا هم نفخ کمتری ایجاد کنه و هم بوی بد نگیره .بعد از این مدت نخود را بشورید و بگذارید تا آبش کمی بره بعد با تمام مواد بالا داخل غذا ساز یا مولینکس ریخته تا خوب وریز و له بشه .در حدی که وقتی بهش دست می زنید احساس کنید مثل خمیر میشه در دست بهش شکل داد . حالا تابه را روی حرارت گذاشته با روغن وقتی داغ شد ، کف دستتان راکمی مرطوب کرده و یک قاشق از مواد فلافل برداشته یکی دو دور توی دستتون بچرخونید تا مواد بهم بچسبند بعد کمی روش فشار بدین تا شکل دایره پیدا کنه و داخل روغن سرخ کنید. یا اگر دوست دارید و راحت هستین از این دستگاه های آماده فلزی که برای درست کردن فلافل دارن استفاده کنید که من با دست خیلی راحت تر هستم.

واسه سرو نون باگت(از نوع بلندش ) رو باز کنین و داخلش رو خالی کنین و خیارشور+جعفری+سس مایونز رو با غذاساز مخلوط کنین تا به صورت سس شه و بریزین تو نون باگت.بعد هم گوجه فرنگی که بهش نمک و اویشن زدین بزارین و بعد هم فلافل.میتونین روش هم چیپس خلالی بریزین.
* این فلافل خیلی ترد و خوشمزه میشه. توصیه می کنم اصلا در فکر حذف کردن تخم گشنیز و زیره سبز نباشین که هم جلوی نفخ نخود رو می گیرن هم طعم فلافل رو بسیار خوشمزه میکنن.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۴:۵۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)