مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

با لکه ها بجنگیم

 

در مورد لکه ها همیشه توجه داشته باشید که لکه را با آب سرد بشورید چون آب گرم لکه را دیر تر از بین می برد و آب سرد زود تر پاک می کند .

 لکه چای

اول اینکه یک تکه را تر نموده بروی لکه چای میمالیم اگر پاک نشد وچای بسیار تیره بود لکه ای آن ممکن است بماند و شما یک دستمال را با پودر لباس شویی و آب تر میکنید و روی لکه چای بمالید نتیجه ای خوبی خواهد داد .

لکه شمع بروی وسایل چوبی

اشک شمع را از روی وسایل چوبی هرگز نتراشید ابتا آنرا با آب گرم بشورید و فورا با پنبه پاک کنید.

 لکه شمع به روی کاشی

اول روی آن سرکه بریزید و بعد با آّ ب و صابون بشورید و در اخیر حتما با یک دستمال نخی خشک کنید . 

لکه رنگ قلم

برای از بین بردن رنگ قلم  چند قاشق ماس را روی رنگ بریزید و با قاشق دو باره جمع کنید این کار را چند بار تکرار کنید و در اخیر محل را با آب و صابون بشورید که بوی ترشی ماس برود .

لکه قلم خود کار

معمولا مرد ها عادت دارند قلم خود کار را در جیب خود میگذارند و باعث می شود که لباس شان پر رنگ شود و شما می توانید یک تکه اسفنج را گرفته و با شیر تر کنید و روی لکه بمالید از بین می رود .

سریش و لکه ای آن

یک تکه را تر با سرکه تر کنید و روی سریش بمالید و چند دقیقه بگذارید سریش حالت چسپندگی خود را از دست می دهد و به آسانی پاک می شود .

لکهء ساجق

دو تکه یخک را از دو طرف به محلی که ساجق چسپیده بمالید ساجق خشک می شود و حالت چسپندگی خود را از دست می دهد و شما می توانید آنرا بتراشید به آسانی پاک می شود .

لکه شمع روی لباس یا روی میزی تکه ای

محلی را که شمع ریخته از دو طرف کاغذ بمانید و بعد آنرا اتو کنید شمع از دو طرف به کاغذ می چسپد و از تکه پاک می شود .

لکه خون

اولتر از همه آب سرد را روی لکه با فشار بریزید و بعد روی آنرا نشایسته جواری بمالید و زیر نور آفتاب بمانید وقتی خوب خشک شد آنرا با ُد و صابون بشورید لکه از بین می رود .

لکه قیر

محل لکه را با تیل بشورید و بعد رد زیر نور آفتاب در هوای آزاد  بگذارید و بعد آنرا با آب و صابون بشورید .

لکه زرد سوختگی

لکه های کم رنگ و زرد رنگ سوختگی را با با مالیدن قند بروی آن از بین میبرید . 

لکه های گلدان

گلدان ها بعد از مدتی که گل داخل آن باشد کدر می شوند و لکه ای بخصوص دارند که پاک شدن آن با آب و صابون معمولی ممکن نیست شما می توانید نمک و سرکه داخل گلدان بریزید و چند ساعت  بمانید

و بعد از چند ساعت آنرا با مایهای ظرفشویی و آب گرم بشورید .

لکه ای ظروف چینی

ظرف ها بعد از چند مدت استفاده رنگ زرد بخود میگیرند وشفافیت خود را از دست می دهند شما می توانید همه ظرف ها را داخل ظرف شوی آشپز خانه بگذارید و آنرا پر از آب  -مایع ظرفشویی و کلور نمایید و یک یا دو ساعت بگذارید بعد همه را یکجا داخل ماشین ظرف شویی بمانید و بشورید  اما اگر با کلور حساسیت دارید می توانید همه ظرف ها را داخل  یک دیگ کلان بمانید و داخل آن آب و پودر لباس شویی بریزید و بگذارید نیم ساعت جوش بخورد همه ظرف پاک و براق می شوند .

لکه رنگ  بروی لباس

اگر لکه ای رنگی روی لباس تان مانده می توانید از لیمو استفاده کنید به این ترتیب که  نصف لیمو  را گرفته خوب نمک بزنید و روی لکه بمالید و چند بار تکرار کنید و بعد آنرا با آب و صابون بشورید .

 



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۷:۱۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)