مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

ماست .. داروی لاغری شگفت آور

 

 

  ماست .. داروی لاغری شگفت آور !

سه شنبه 6 اکتبر 2009

ماست چربی های بدن را در افراد چاق می سوزاند و استفاده از آن برای کاهش وزرن ضروری است . متاسفانه افراد برای کاهش وزن خود معمولاً لبنیات را از رژیم غذایی روزانه حذف می کنند این در حالی است که ماست توانایی بدن را برای سوزاندن چربی تقویت می کند .

ماست چربی های اضافه بدن را می سوزاند و عضلات بدن را در وضعیت مناسبی حفظ می کند افرادی که در رژیم غذایی خود ماست کم چربی را می گنجانند بیشتر از افرادی که دریافت کالری خود را کم می کنند کاهش وزن دارند .

افراد به چند دلیل لبنیات را از دستور غذایی خود حذف می کنند این افراد یا به دلیل حساسیت های غذایی خود ماست یا شیر را در رژیم غذایی خود قرار نمی دهد و یا اینکه این مواد به مزاق انها خوش نمی آید که در غیر این صورت باید حتماً از جایگزینهای مناسب که طعم دهنده نیز می باشند استفاده کنند .

شیر و ماست از جمله مواد لبنی می باشد که سرشار از مواد مغزی هستند افراد بهتراست از این مواد استفاده کنند در غیر این صورت بهتر است از از مواد جایگزین مانند کشک استفاده کنند .

بعضی از افراد از قرص جوشان بعنوان جایگزین استفاده می کنند که استفاده از قرص ها و مواد شیمیایی نمی تواند جایگزین مناسبی در رژیم غذایی می باشد و باعث ایجاد مشکلات هایپر کلسیمی می شود .

شیر از جمله لبنیاتی است که کالری بدن را در اندازه مورد نیاز تامین می کند و استفاه از ان برای تامین کالری بدن ضروری است .

حذف شیر از رژیم غذایی برای افرادی که به منظور لاغری رژیم می گیرند مناسب نیست شیر باعث چاقی نمی شود و پیشنهاد می شود افرا روزانه یک لیوان شیر جهت تامین اسید های چرب بدن استفاده کنند علاوه بر این شیر مواد مغزی دیگری نیز دارد که در صورتیکه تامین نشود پوکی استخوان را به همراه خواهد داشت .

منبع: pezashki



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۷:۴۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)