مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

پاسخ مسابقه 1: دولسه دلچه Dulce de Leche ( سس کارامل شیری )

می خواستم فردا جوابشو بگم ولی دیدم دیگه لوس میشه! تقریبا" هر احتمالی رو حدس زدید نه حلواست نه سمنو نه دنت نه مایع کیک شکلاتی ...........

این معجون شگفت انگیز شیر عسلی پخته شده است!!!

در حقیقت شکر داخل شیر عسلی تبدیل به کارامل میشه و به این رنگ در میاد.

بهش میگن  سس  دولسه دلچه Dulce de Leche ( سس کارامل شیری ) !

طرز تهیه اش تو سایت های فارسی هست ولی من هم اینجا می گذارم چون می خوام توی دستورای بعدی ازش استفاده کنم.

این سس رو می تونید با شیر عسلی یا شیرو شکر درست کنید. روش شیر و شکر رو سرچ کنید تو سایتهای فارسی دیگه هست. روش شیر عسلی قوطی هم هست .

تو سایت های خارجی روش پخت در قوطی رو هم توضیح دادند و خیلی توصیه های ایمنی کردن که روی قوطی رو سوراخ کنید و قبل از باز کردن قوطی صبر کنید کاملا" خنک شه وگرنه منفجر می شه!!!!! بعضیا از خطرات جوشاندن بعضی از انواع قوطی نوشتن... بعضیا که روششون اینه که قوطی رو تو زودپز بزاری!!!!! البته فکر کنم اونا از این تروریست ها هستند که  ساخت بمب دستی رو آموزش میدن!!!!

خلاصه فکر کنم بی دردسرترین روش اینه که شیرعسلی رو توی یه ظرف رو حرارت هی هم بزنیم تا کم کم رنگش تغغیر کنه و کاراملی بشه یا اینکه :

محتوی قوطی شیر عسلی رو توی یک ظرف گود میریزم ، روش کمی نمک می پاشیم (که نمی دونم حکمتش چیه!!) و روش کاغذ آلمینیومی می کشیم.

اون ظرف رو داخل یک ظرف دیگه قرار میدیم وداخل ظرف زیری تا نصف ظرف تویی آب میریزیم .یک ساعت در طبقه وسط فر با حرارت ۴۲۵ درجه فارنهایت قرار می دیم. بعد از یکساعت از فر درمیاریم و خوب هم میزنیم تا قسمتهای پایین ظرف با بالا مخلوط بشه .دوباره آب داخل ظرف زیری رو تا نصف پر میکنیم و یک ساعت و نیم دیگه داخل فر میگذاریم. در آخر هم خوب سس رو هم می زنیم تا یکنواخت و سرد بشه و داخل یخچال تا ۱ هفته در ظرف در بسته می مونه.

 



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۰:۲۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)