مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

2 جور دسر با به

Quince Jelly ژله به

مواد لازم:

به چهار قاچ بدون هسته

1 کیلو و 60 گرم

آب

7 پیمانه یا لیوان معمولی

شکر

به میزان لازم که حدودا برای هر پیمانه شربت، 8/7 یک پیمانه شکر اضافه شود

غلاف وانیل

1 عدد نصف شده (یا 4/1 قاشق چایخوری وانیل)

2 نوار از پوست لیمو

 

طرز تهیه:

به، غلاف وانیل (اگر از پودر وانیل استفاده می کنید آن را در آخر اضافه می کنیم) و پوست لیمو را در قابلمه ی بزرگی قرار دهید و آب را رویش بریزید.(اگر چشمی کار می کنید، آب به اندازه ای باشد که نیم سانتی متر روی مواد را بپوشاند.)

آب را جوش آورید، سپس حرارت را کم کنید تا ریزریز بجوشد و با در بسته 45 دقیقه تا یک ساعت بپزد تا به ها نرم شوند. بعد اگر از غلاف وانیل استفاده می کنید آن را از قابلمه خارج کنید.

سپس با گوشت کوب به ها را پوره کنید، اگر خیلی غلیظ بود مقداری آب اضافه کنید.

صافی فلزی را روی ظرفی قرار دهید و داخلش کاغذ پنیر ( پارچه نازکی که برای درست کردن پنیر استفاده می شود) یا هرنوع صافی پارچه ای یا توری پهن کنید. مایه را 4-3 ساعت در آن قرار دهید تا تمام آبش خارج شود، سپس مایه ی آب گرفته را در ظرفی جداگانه برای پخت مارمالاد نگهداری کنید.

آبمیوه بدست آمده را با پیمانه اندازه گیری کنید، باید حدود 4 یا 5 پیمانه باشد. آن را در قابلمه ای بریزید و جوش آورید. شکر را پیمانه کنید و به ازای هر پیمانه آبمیوه، 8/7 یک پیمانه شکر اضافه کنید.( یعنی مثلا اگر 5 پیمانه آبمیوه دارید، 5 تا 8/7 پیمانه شکر اضافه کنید.)

سپس آنقدر روی حرارت هم بزنید تا شکر حل شود. در این زمان دماسنج مخصوص را در مایه قرار دهید تا حرارت را کنترل کنید.در حین پخت کف حاصله را با کفکیر جمع کنید. سپس وقتی حرارت به 110 درجه سانتی گراد رسید، وانیل را اضافه کنید و سریع مایه را در شیشه مربا بریزید و درش را محکم ببندید.


Membrillo(Quince pasteمارمالاد به  (

مواد لازم:

مایه ی آب گرفته شده ژله به

 

آب لیمو

3 قاشق غذاخوری

شکر

حدود 4 پیمانه

طرز تهیه:

مایه به را بازهم تاجائیکه ممکن است با گوشت کوب پوره کنید، سپس آن را از صافی با سوراخهای متوسط عبور دهید تا پوسته های زبرش جدا شود. مایه را پیمانه کنید و به همان میزان پیمانه شکر اضافه کنید.

مخلوط را در قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط آنقدر هم بزنید تا شکر کاملا حل شود، سپس آبلیمو را اضافه کنید.

پخت را روی حرارت ملایم ادامه دهید و گهگاه هم بزنید به مدت یکساعت الی یکساعت و نیم، تا مایه به یک رب غلیظ تبدیل شود و رنگ صورتی مایل به نارنجی به خود بگیرد.

فر را با حرارت 52 درجه سانتی گراد (125 فارنهایت) گرم کنید.

کف قالب 8 در 8 را کاغذ پوستی پهن کنید و آن را با کره چرب کنید. مایه به را در قالب بریزید و سطح آن را با پشت قاشق صاف کنید، سپس  حدود یک ساعت در فر قرار دهید. بعد از فر بیرون آورید و بگذارید کاملا سرد شود.

منبع: tastespotting.com



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۴:۳۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)