مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

روغن بکر بسیار بیشتر از روغن بازیافتی

تجزیه و تحلیل تقطیر روغن سوخته جدول 3 نشان می دهد که دمای تبخیر 10 تا 80٪ روغن بازیافتی در حدود 20-30 درجه سانتیگراد بالاتر از روغن بکر است. این یک رفتار عجیب است زیرا روغن بکر دارای گرانروی و نقطه اشتعال بیشتری نسبت به روغن بازیافتی است. با این حال ، این را می توان به نکته بعدی نسبت داد.


محتوای کلی فلز در روغن بکر بیشتر از روغن بازیافتی است (روغن استفاده شده با مواد افزودنی). سرب ، بور ، منیزیم ، فسفر و روی در روغن بکر بسیار بیشتر از روغن بازیافتی است. این به احتمال زیاد به دلیل نوع مواد افزودنی اضافه شده به هر دو است. ظاهراً ، کیفیت روغن بازیافت شده باید بهبود یابد.


فرآیند اسید-رس در حذف فلزات کمیاب از روغن سوخته سیاه رنگ کاملاً کارآمد است ، زیرا آزمایش آزمایش روغن روغن استفاده شده نشان می دهد که این فرآیند باعث حذف بیشتر فلزات از نمونه ها شده است.


روغن بازیافتی میزان کلسیم بالاتری روغن سوخته نسبت به نرمال به نمایش گذاشت (در مقایسه با روغن بکر). کلسیم عنصری است که در روغن دست دوم انتظار می رود. غلظت آن معمولاً در طی فرآیند درمان روغن استفاده شده به حدود 50٪ یا کمتر کاهش می یابد. به احتمال زیاد روغن موتور در امارات متحده عربی از طریق تماس با آب خنک کننده موتور آلودگی کلسیم بیشتری به دست می آورد. آب موجود در امارات متحده عربی دارای مواد جامد کل محلول (TDS) بالایی است ، از جمله کلسیم (TDS موجود در آب در بسیاری از موارد از ppm 500 بالاتر است).


غلظت سرب در نمونه حاضر روغن استفاده شده به طور چشمگیری بسیار بیشتر از انواع دیگر نمونه روغن است که آزمایش شده است. این امر به احتمال زیاد به دلیل استفاده از بنزین سرب دار در امارات متحده عربی است. حد قابل قبول برای سرب در روغن ppm 40 - 100 برای تأمین فواصل طولانی تغییر روغن است [5]. اشاره به اینکه مقادیر بالای سرب در موتورهای اتومبیل مایعات (سوخت ، روغن) اغلب باعث خوردگی در قطعات موتور ، به ویژه یاتاقان ها می شوند ، امری مهم است.


به دلیل غلظت بسیار بالای سرب در روغن استفاده شده در امارات متحده عربی ، استفاده از هر یک از روغن های استفاده شده به عنوان سوخت برای محیط زیست و سلامت مردم کاملا خطرناک است.


مقادیر افزودنی ضد سایش مانند روی و فسفر در روغن بازیافتی در مقایسه با مقادیر موجود در روغن بکر اندک است. این می تواند سایش موتور را تسهیل کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۰:۵۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)