مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

اسپانیا 2_1 نروژ؛ کاپیتان سرخیو راموس ناجی ماتادورها

ورزش 11 - در چهارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2020 تیم ملی اسپانیا در خانه میزبان تیم نروژ بود که در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف سر سخت خودش را شکست دهد.

 

نیمه اول:

 

نیمه اول با فشار حملات اسپانیا آغاز شد و این تیم می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برسد. تنها شانزده دقیقه زمان برای ماتادورها کافی بود تا به گل اول این دیدار دست پیدا کند. حرکت جالب آلبا از سمت چپ و سانتر دقیقش را رودریگو با یک ضربه چکشی زیبا وارد دروازه نروژ کرد تا میزبان با یک گل از حریفش پیش بیفتد.

 

در ادامه اسپانیا باز هم حملات زیادی را روی دروازه نروژ تدارک دید که با بی دقتی مهاجمان این تیم به ثمر ننشست. مهمترین موقعیت نروژ در نیمه اول با واکنش عالی دروازه‌بان اسپانیا راهی کرنر شد تا دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیا به رختکن بروند.

 

نیمه دوم:

 

نیمه دوم با برتری نروژی‌ها آغاز شد و این تیم بیشتر صاحب توپ و میدان بود تا اینکه در دقیقه 65 بازی توانستند از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی را وارد دروازه اسپانیا کنند و کار را به تساوی بکشانند.

 

بعد از گل نروژ ، لوئیز انریکه تغییر سیستم داد و عمق خط دفاعی حریف را مورد هدف قرار داد تا بتواند دروازه این تیم را برای بار دوم توسط شاگردانش باز کند.  تنها شش دقیقه بعد از گل نروژ این بار نوبت اسپانیا بود که صاحب پنالتی شود. کاپیتان سرخیو راموس با یک ضربه دقیق چیپ، پنالتی را تبدیل به گل کرد تا انریکه نفس راحتی بکشد. نهایتاً نتیجه دو بر یک به نفع اسپانیا تا پایان پابرجا باقی ماند تا ماتادورها گام اول را با پیروزی بردارند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۴:۳۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)