مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

بهترین املت تهران را کجا بخوریم؟ + آدرس

بهترین املت فروشی های تهران
صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است و یک صبحانه خوشمزه و کامل می تواند نویدبخش یک روز پرانرژی باشد. یکی از خوشمزه ترین صبحانه های ایرانی، املت است که همراه با نان سنگک یا بربری تازه  و یک استکان چای تازه دم ترکیبی بی نظیر و لذیذ به وجود می آورد. این روزها که در ایام تعطیلات نوروزی به سر می بریم هیچ چیز بهتر از یک املت خوشمزه و چرب و چیلی نمی تواند آغازگر روز باشد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم بهترین املت فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم که خوشمزه ترین املت ها را به مشتریان ارائه می کنند. پس اگر تهران هستید و دوست دارید فردا صبح که بیدار شدید یک املت مشتی و خوشمزه نوش جان کنید در این مطلب همراه الی گشتباشید.
خرید آنلاین بلیط پرواز
رزرو آنلاین هتل
خرید آنلاین تور

رستوران عمو یحیی
مطالب مرتبط:
معرفی قدیمی ترین و بهترین رستوران های بازار تهران
بهترین روستاهای گردشگری ایران که حتما باید به آن ها سفر کنید!
معرفی بهترین رستوران های جاده چالوس
یکی از بهترین املت فروشی های تهران رستوران عمو یحیی است که در محله خوش و آب و هوای دربند قرار گرفته است. صبح ها به ویژه ها صبح های جمعه و روزهای تعطیل شکم گردان زیادی برای خوردن املت های مشتی و خوشمزه عمو یحیی به این رستوران می آیند. عمو یحیی رستورانی نسبتا قدیمی است اما در چند سال اخیر به لطف شبکه های مجازی و به ویژه اینستاگرام شهرت بیشتری پیدا کرده و به همین دلیل شلوغ تر شده است. رستوران عموم یحیی مغازه ای کوچک و ساده با یک گاز معمولی است که املت ها روی آن درست می شود. اگر عاشق املت هایی هستید که در ماهیتابه های یک نفره روحی (روی) درست می شود پس به رستوران عمو یحیی بیایید. البته باید بدانید که قرار است به یک املتی مشتی بروید و اگر زیادی روی مسائل بهداشتی و تمیز بودن میز و صندلی و … حساس هستید بهتر است در جای دیگری صبحانه بخورید.

آدرس: تجریش، خیابان شهید دربندی، چهارراه حسابی، املت فروشی عمو یحیی

 
رستوران عمو سهراب
ظاهرا عموها بهترین املت ها را درست می کنند! مورد بعدی که به شما معرفی می کنیم رستوران عمو سهراب است که اگرچه نسبتا تازه تاسیس محسوب می شود، اما در همین مدت کم توانسته شهرت و محبوبیت زیادی کسب کند. این رستوران که در بلوار مشهورِ اندرزگو قرار گرفته یکی از بهترین املت فروشی های تهران است و اگرچه علاوه بر املت، غذاهایی مثل کباب و دیزی و خورش هم سرو می کند، اما بیش از همه به خاطر املت های خوشمزه و سوسیس تخم مرغش معروف شده است. دکوراسیون و محیط داخلی این رستوران هم ترکیبی دلنشین از سبک معماری سنتی و مدرن است.

آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان اشکستان پور، خیابان خامی، رستوران عمو سهراب
رستوران عمو هوشنگ
یکی دیگر از بهترین املت فروشی های تهران باز هم در شمال تهران و نیاوران قرار گرفته است. رستوران عمو هوشنگ یکی از قدیمی ترین و مشتی ترین املتی های شهر به حساب می آید که علاوه بر املت، قلیان و  غذاهای دیگر را هم به مشتریان ارائه می کند. اگر دلتان یک املت کر و کثیف و خوشمزه می خواهد می توانید به رستوران عمو هوشنگ بیایید. با این حال، رستوران عمو هوشنگ علیرغم کیفیت خوب املت هایش یک ایراد اساسی دارد و آن هم این است که صبح ها این رستوران کاملا مردانه است و خانم ها تنها بعدازظهرها اجازه دارند به این رستوران بیایند! خود عمو هوشنگ هم اخلاق خاصی دارد که ممکن است خیلی ها خوششان نیاید.

آدرس: خیابان نیاوران به سمت شرق، پس از سه راهی منظریه، رستوران عمو هوشنگ

قهوه خانه آذربایجان
خب، دیگر وقت آن است که از شمال شهر به سمت مناطق مرکزی و جنوبی تهران برویم تا چند مورد از بهترین املت فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم. درست است که امروزه در تمام نقاط تهران املت فروشی وجود دارد، اما حقیقتا که بهترین املت های مشتی و خوشمزه را باید در مرکز و جنوب تهران بخورید. قهوه آذربایجان قهوه خانه ای قدیمی در خیابان انقلاب است که به دلیل مرکزیت و نزدیکی به دانشگاه ها و مراکز خرید کتاب و … پاتوق بسیاری از جوانان و املت خورهای حرفه ای شده است. در این قهوه خانه دیزی و قلیلن هم سرو می شود، اما عمده شهرت و محبوبیت آن به خاطر املت های خوشمزه و لذیذش است. اینجا یک قهوه خانه مشتی و سنتی است، به همین دلیل خبری از وسواس و تمیزی بیش از حد و به اصطلاح سوسول بازی نیست! اگر دلتان یک املت خوشمزه و چرب و چیلی در ظرف روحی می خواهد و در مرکز شهر هستید در انتخاب این قهوه خانه شک نکنید.

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، ابتدای خیابان بزرگمهر، قهوه خانه آذربایجان
سرای صبحانه ولیعصر
یکی دیگر از بهترین املت فروشی های تهران در مرکز شهر و مابین خیابان های مطهری و بهشتی قرار گرفته و به خاطر املت های خوشمزه اش شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. موقعیت عالی این رستوران و نزدیک بودن به مراکز کار و ادارات باعث شده تا خیلی ها اول صبح برای صرف یک صبحانه خوشمزه و دلچسب به اینجا بیایند. البته در سرای صبحانه ولیعصر فقط املت سرو نمی شود و دیزی های خوشمزه ای هم دارد. اما بیش از هرچیز به خاطر املت های مشتی و خوشمزه اش معروف شده است. هرچند پیشنهاد می کنیم حتما املت های این رستوران را امتحان کنید، اما سوسیس تخم مرغ آن هم بسیار خوشمزه است و می تواند گزینه جایگزین خوبی باشد.

آدرس: خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان های مطهری و بهشتی، نبش کوچه دل آویز، سرای صبحانه ولیعصر

املت فروشی گلها ۲
خب از مرکز شهر دور می شویم و کمی به سمت جنوب می رویم تا یکی دیگر از بهترین املت فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم. املت فروشی گلها ۲ در نزدیکی میدان توپخانه و ابتدای خیابان سرهنگ سخایی قرار گرفته است و با همان شکل و شمایل قدیمی و میز و صندلی های قدیمی همچنان به فعالیت ادامه می دهد. قیمت املت در این رستوران به نسبت سایر املت فروشی ها ارزان است و همین موضوع در کنار طعم خوشمزه و لذیذ املت هایش، باعث محبوبیت بیشتر آن هم شده است. این رستوران علاوه بر طبقه همکف، یک نیم طبقه بالا و یک نیم طبقه پایین هم دارد که در نهایت به آشپزخانه منتهی می شود. اگر دوست دارید صبح روز جمعه یا تعطیل یک صبحانه خوشمزه را در محله قدیم تهران نوش جان کنید به املت خوری گلها ۲ بیایید.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان سرهنگ سخایی، املت خوری گلها ۲

املت فروشی آقا بهروز
آخرین مورد از بهترین املت فروشی های تهران که به شما معرفی می کنیم مغازه ای بسیار دنج و صمیمی است که توسط فردی خوش اخلاق و خوش مشرب به نام آقا بهروز مدیریت می شود. این مغازه در کوچه پس کوچه های بازار و حد فاصل ناصرخسرو و پامنار قرار گرفته و پیدا کردن آن برای افرادی که به منطقه آشنا نیستند کمی دشوار است. با این حال، این املت فروشی بین اهالی و کسبه بازار و مردم ساکن در منطقه بسیار محبوب و مشهور است. جالب است بدانید که آقا بهروز کارش را از چای فروشی شروع کرده و به مرور توانسته مغازه ای برای فروش املت خریداری کند. اگر حوالی بازار هستید می توانید با کمی پرس و جو از کسبه این املت فروشی خوشمزه و مشهور را پیدا کنید.

آدرس: بین ناصرخسرو و پامنار، بعد از پله شیرازی، داخل سرای عزیزی، املت فروشی آقا بهروز


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۶:۳۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)