مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

بهترین بازارهای مواد غذایی در تهران برای شکمگردی

 قدیم، خرید در ایران برای خود یک رویداد تلقی می‌شد: اقلام غذایی مانند گوشت و لبنیات به طور جداگانه خریداری می‌شدند و تولید هر کدام، مناطق و فروشگاه‌های مربوط به خود را داشت. بازارهای غربی بزرگ‌تر و زنجیره‌ای از آن زمان در سرتاسر شهرها گسترده شده‌اند، اما بازارهای سنتی هنوز عموما در این بازارها حضور دارند. در اینجا پنج نمونه از بهترین بازارهای مواد غذایی در تهران معرفی می شوند تا اگر نوروز امسال را خواستید به تهران‌گردی بگذرانید، سری هم به این بازارها بزنید.

 

بازار تجریش
بازار تجریش در یکی از قدیمی ترین محله های شمال تهران واقع شده است که محصولات تازه را می‌توان در آنجا یافت. پیچ و خم مسیرها در نهایت به یک میدان اصلی می رسد که پر از فروشندگان انواع میوه‌ها و سبزیجات، شامل اقلام کمیاب از قبیل آوکادو، قارچ و سیب زمینی شیرین –البته با قیمت گزاف است. در این بازار، عطر وسوسه انگیز گیاهان و ادویه جات  از عطاری‌ها به مشام می‌رسد، در حالی که نوشته‌های روی شیشه‌ی فروشگاه‌های لبنی از رسیدن شیر تازه شتر خبر می‌دهند. در خیابان اصلی شهرداری چندین دکه وجود دارند که غذاهای محلی خوشمزه‌ای مثل سوپ، کوفته، کوفته قلقلی بزرگ و کشک بادمجان سرو می‌کنند.

 

 

 

مرکز خرید پالادیوم
در سال های اخیر، مراکز خرید لوکس در سراسر تهران برپا شده‌اند و اقشار مختلف خریداران شهر را جذب می کنند. یکی از این مراکز خرید، پالادیوم در شمال تهران است. در اینجا بازدیدکنندگان می توانند مارکهای لوکس، غذاخوری و یک کافه در فضای باز با چشم انداز شهر و همچنین مراکز خدماتی مانند ورزشگاه و فروشگاه‌های بزرگ را پیدا کنند. بازار مواد غذایی شبیه بازارهای غربی است و بسیاری از محصولات مشابه را می‌توان در آن یافت که این بازار را به رویایی برای مهاجران خارجی‌ای که دلتنگ اقلام مورد علاقه در وطن خود هستند، تبدیل می‌کند. البته نباید فراموش کرد که در حالی که بسیاری از اقلام بین المللی باکیفیت در این فروشگاه‌ها موجود هستند، قیمت آنها غالبا بالاست.

 

 

 

بهجت آباد
نزدیک ترین جا به محله چینی‌ها که در تهران پیدا خواهید کرد، بهجت آباد است. بهجت آباد مجموعه‌ای گسترده از محصولات آسیایی، از آردسوخاری تا سس و هر چیز بین آنها که اکثرشان از چین، کره جنوبی و ژاپن وارد شده‌اند، در اختیار شما می‌گذارد. این فروشگاه تمام نیازهای آشپزی آسیایی شما را برآورده می‌کند، زیرا میوه‌ها و سبزیجات عجیب و غریب بسته بندی شده در این بازار به فروش می‌رسد و همچنین ماهی تازه در آن موجود است. مانند تمام محصولات نادر و وارداتی در ایران، آماده باشید که برای این اقلام غذایی خرج کنید.

 

 

 

فروشگاه سبزیجات بامیکا
فروشگاهی کامل برای افراد گیاهخوار و یا کسانی که فقط سعی در خوردن غذای سالم دارند، فروشگاه گیاهی بامییکا گزینه‌های زیادی را پیش رویتان قرار می‌دهد. سبزیجات، پاستا و سالاد میوه مطابق علایق شما هستند. در حالی که سالاد از قبل آماده شده، انگور و برگ های کلم پرشده و سایر غذاهای سبک برای خوردن سر پایی نیز در اختیارتان قرار دارند. آب انار، سیب و آناناس تازه فشرده شده هم مورد توجه خریدارن قرار می گیرند. در حالی که بامیکا طیف وسیعی از محصولات تازه را عرضه می کند، ممکن است برخی از این محصولات همیشه در بازار موجود نباشند، به خصوص چیزهای غیر معمول‌تری مانند میوه اژدها.

 

 

 

گوویندا
بالاتر از رستوران گیاهی آناندا، گوویندا، یک فروشگاه کوچک مواد غذایی سالم و مغذی واقع شده که از آرد و روغن و دم کرده‌های گیاهی گرفته تا شیرینی بدون تخم مرغ، و محصولات لبنی گیاهی و گوشت که بسیاری از آن‌ها در تهران به طور گسترده در دسترس نیستند، در آن می‌توان پیدا کرد. درمان‌های گیاهی خانگی را می توان در این فروشگاه یافت، همین طور بروشورها و کتاب هایی در مورد فواید رژیم غذایی عاری از گوشت نیز وجود دارند. کافه‌ی طبقه دوم اینجا هم جای مناسبی برای تجدید قوا با یکی از غذاهای گیاهی خوش مزه و یا دسرهای خوش مزه از منوی سالم است که با یک نوشیدنی گرم یا سرد سرو میشود.

 

 

 

آیا پیش از این در تهران به سراغ این فروشگاه‌ها رفته بودید؟ آیا گردش در این فروشگاه‌ها را به عنوان بخشی از تهرانگردی به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ منتظر دریافت نظرات مفید شما هستیم.

منبع: theculturetrip.com
خبر های مرتبط
 10005

 5
راهنمای جامع سفر به کلاردشت
6 اسفند 97 ساعت 12:00

 راهنمای گردشگری شهرها
 21530

 16
‏راهنمای سفر به بالی و کارهایی که می شود در آنجا انجام داد
3 فروردین 98 ساعت 11:00

 راهنمای گردشگری شهرها
 31939

 12
راهنمای سفر به کلمبو، پایتخت تجاری سریلانکا
2 فروردین 98 ساعت 11:00

 راهنمای گردشگری شهرها
 46369

 12
راهنمای سفر به گوا و بمبئی، مکان هایی متفاوت و زیبا در هند
1 فروردین 98 ساعت 11:00

 راهنمای گردشگری شهرها
 263723

 100
راهنمای سفر به باتومی، بهشت گرجستان و کارهایی که باید انجام دهید
29 اسفند 97 ساعت 11:00

 راهنمای گردشگری شهرها
 53480

 37
راهنمای سفر به بالی (اندونزی) و کارهایی که باید انجام دهید
27 اسفند 97 ساعت 13:00

 راهنمای گردشگری شهرها
نظرهای کاربران
شما هم می توانید نظر خود را برای ما بنویسید





ارسال
 
 
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۷:۲۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)