مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

آموزش ترشی چغندر و فوت و فن آن

عناصر


3 پوند چغندر کوچک کوچک
2 فنجان شکر
2 فنجان آب
2 فنجان سرکه سیب
2 عدد چوب دارچین (3 اینچ)
1 قاشق چایخوری میخک کامل
1 قاشق چایخوری فلفل دلمه ای


جهت ها


چغندرها را بشویید و تاج های اول را اصلاح کنید. در اجاق گاز هلندی قرار داده و با آب بپوشانید. جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید روی آن را بپوشانید و بجوشانید تا 25 دقیقه و 25 دقیقه منقبض شود. از آب خارج کنید سرد. چغندر را پوست بگیرید و چهارم کنید.
چغندر را در فر هلندی قرار دهید. شکر ، آب و سرکه را اضافه کنید. ادویه ها را روی ضخامت دو برابر پارچه های پنیر قرار دهید. گوشه های پارچه را بالا بیاورید و با نخ ببندید تا کیسه ای تشکیل شود. به مخلوط چغندر اضافه کنید. جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید روی آن را بپوشانید و 10 دقیقه بپزید. کیسه ادویه را دور بریزید.
چغندرها را با احتیاط در 4 شیشه داغ 1 پیمانه تا 1/2 سانتی متر از قسمت بالا قرار دهید. مایع گرم را با احتیاط روی چغندر ملاقه کنید و 1/2 در آن را ترک کنید. فضای سر حباب های هوا را بردارید و در صورت لزوم فضای اصلی را با افزودن مخلوط داغ تنظیم کنید. رینگ ها را پاک کنید. درب وسط شیشه ها ؛ نوارها را تا زمان محکم شدن انگشت پیچ کنید.


شیشه ها را با آب در حال جوشیدن درون ظرف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانید. به مدت 35 دقیقه پردازش کنید. شیشه ها را برداشته و خنک کنید.
یادداشت ویراستار
زمان پردازش ذکر شده برای ارتفاعات 1000 فوت یا کمتر است. برای ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقیقه اضافه کنید. 6000 پا ، 10 دقیقه اضافه کنید 8000 پا ، 15 دقیقه اضافه کنید 10000 پا ، 20 دقیقه اضافه کنید.
ارزش غذایی
1/4 فنجان: 53 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 44 میلی گرم سدیم ، 12 گرم کربوهیدرات (11 گرم قند ، 1 گرم فیبر) ، 1 گرم پروتئین. مبادلات دیابتی: 1 سبزی ، 1/2 نشاسته.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۱۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)