مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

ترشی کدو سبز شیرین و شور

عناصر

 

  • 11 فنجان کدو سبز خرد شده (حدود 3 پوند)
  • 1 پیاز بزرگ ، نصف شده و نازک خرد شده
  • 1/3 فنجان نمک کنسرو
  • 4-1 / 2 فنجان سرکه سفید
  • 3 فنجان شکر
  • 1 قاشق غذاخوری دانه خردل
  • 1-1 / 2 قاشق چای خوری زردچوبه چرخ شده

جهت ها


کدو سبز و پیاز را در یک کاسه بزرگ غیرفعال قرار دهید. نمک را بپاشید و آن را پرتاب کنید تا پوشانده شود. برای پوشاندن آب اضافه کنید بگذارید در دمای اتاق 2 ساعت بماند. زه کشی؛ کاملاً آبکشی و تخلیه کنید.
 موجودی باقیمانده را ترکیب کنید. جوش آورده و هم بزنید تا شکر حل شود. گرما را کاهش دهید بگذارید 5 دقیقه بجوشد تا طعم ها مخلوط شوند. مخلوط کدو سبز را اضافه کنید گاهی جوش بزنید و جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید بجوش و آرام ، بدون پوشش ، 5-4 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود.


مخلوط داغ را با احتیاط ملاقه کنید و درون شش شیشه داغ 1 پیمانه ای بگذارید و 1/2 در آن باقی بماند. فضای سر حباب های هوا را بردارید و در صورت لزوم فضای اصلی را با افزودن مایع ترشی گرم تنظیم کنید. رینگ ها را پاک کنید. درب وسط شیشه ها ؛ نوارها را تا زمان محکم شدن انگشت پیچ کنید.
شیشه ها را با آب در حال جوشیدن درون ظرف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانید. به مدت 10 دقیقه پردازش کنید. شیشه ها را برداشته و خنک کنید.


نکات ترشی کدو سبز شیرین و ترش
کدو سبز ترشی چه طعمی دارد؟


طعم کدو سبز ترشی بسیار شبیه ترشی است که با خیار درست می شود. حتی می توانند کمی ترد باشند زیرا محتوای آب کدو سبز کمتر است.


کدو سبز ترشی چه مدت دوام می آورد؟


شیشه های ترشی کدو سبز باز نشده فقط باید تا یک سال نگهداری شود. این ترشی ها پس از باز شدن ، 2-3 هفته در یخچال ماندگار می شوند.


با کدو سبز ترشی چه کاری باید انجام دهم؟


کدو سبز ترشی جایگزین مناسبی برای هر زمان استفاده از ترشی است. آنها را با همبرگر ، ساندویچ و هوای سبک کوبایی امتحان کنید. تحقیقات انجام شده 
ارزش غذایی
1/4 فنجان: 12 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 87 میلی گرم سدیم ، 3 گرم کربوهیدرات (2 گرم قند ، 0 فیبر) ، 0 پروتئین.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۱۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)