مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

ترشی دوازده مخلوط ایتالیایی

یکی از مواردی که من در سفرهایمان به ایتالیا دوست دارم نمونه برداری از اقلام مختلفی است که اقوام شوهرم از باغ های خود نگهداری کرده اند. Finocchi (رازیانه) موجود در agrodolce (ترش-شیرین) یکی از آنهاست! می توان آن را به عنوان یک غذای فرعی (کنتورو) یا به عنوان همراه با یک لوبیا سرو کرد. شیشه ها را می توان تا 1 سال در یک مکان خشک و خنک نگهداری کرد. هر شیشه ای که مهر و موم نکرده باشد باید در یخچال قرار داده شود و ظرف 2 هفته مصرف شود.


مواد لازم :
  • پیاز رازیانه 1 پوندی ، هسته ای و برش خورده
  • 3 فنجان آب
  • 2 فنجان سرکه شراب سفید
  • نمک کوشر 1 قاشق غذاخوری
  • ½ فنجان شکر نیشکر توربینادو
  • ⅓ فنجان روغن زیتون بکر
  • 3 قاشق غذاخوری پیازچه خرد شده خرد شده

دستورالعمل 
مرحله 1


2 شیشه را از نظر وجود ترک و حلقه ها بررسی کنید تا زنگ زدگی نداشته باشد و هر نوع نقص را دور بریزید. تا زمانی که رازیانه آماده شود ، در آب در حال جوش قرار بگیرید. درب ها و حلقه های جدید و استفاده نشده را در آب گرم و صابون بشویید.

گام 2


رازیانه خرد شده را در آبکش قرار دهید و خوب بشویید.

مرحله 3


آب ، سرکه و نمک را در قابلمه بزرگی ترکیب کرده و بجوشانید. رازیانه ، شکر ، روغن زیتون و پیاز کوهی را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شود. دوباره به جوش آورده و به مدت 3 دقیقه بپزید.

مرحله 4


رازیانه را با یک قاشق سوراخ دار از مایع پخته شده خارج کرده و درون شیشه های استریل شده قرار دهید. شیشه ها را با مایع داغ پخت و پز پر کنید و فضای سر 1/2 اینچی را بگذارید. قسمت بالای شیشه ها را با یک پارچه تمیز پاک کنید. درب ظرف ها را بگذارید و محکم کنید.

مرحله 5


یک قفسه را در ته یک انبار بزرگ قرار دهید و نیمه راه را با آب پر کنید. با استفاده از یک نگهدارنده ، شیشه های پایین را با فاصله 2 اینچ در آب جوش بگذارید تا جوشانده شود. در آب جوش بیشتری بریزید تا شیشه ها حداقل 1 اینچ بپوشند. بگذارید تا جوش بیاید ، روی آن را بپوشانید و به مدت 15 دقیقه آنرا پردازش کنید.

مرحله 6


شیشه ها را با دستگاه شیشه بلند کنید و بگذارید روی حوله آشپزخانه ، با فاصله چند اینچ ، به مدت 12 تا 24 ساعت بماند. مرکز هر درب را با انگشت فشار دهید تا اطمینان حاصل کنید که درب به بالا یا پایین نمی رود. حلقه ها را برای نگهداری برداشته و به مدت 1 هفته در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کنید



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۵۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)