مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

دستور پیاز ترشی همراه با عکس گام به گام

دستور پیاز ترشی همراه با عکس گام به گام - Sirke wale pyaaz نوعی همراهی ترش و کم رنگ شیرین است که می توانید در رستوران های هند شمالی مشاهده کنید. این پیازهای کوچک صورتی یا قرمز مایل به غذای پنجابی ضروری است. من این پیازهای ترشی را به زیبایی و مزه عالی می کنم اما هرگز مجبور به کلیک کردن روی عکس ها و ارسال دستور العمل نبودم.

پیاز ترشی ، سیرک وال پیاز


در رستوران های هند شمالی پیاز ترشی و سالاد پیاز ماسالا معمولاً سرو می شود زیرا بسیاری از مردم طعم خود را دوست دارند و اغلب آن را درخواست می کنند. بنابراین اگر س askال کنید ، این پیازهای ترشی غالباً به همراه غذا مانند ترشی به صورت رایگان سرو می شوند.

آخرین ویدیوهای من
پیازهای کوچک قرمز در سرکه ، آب و نمک ترشی می شوند و به مدت 2-3 روز نگهداری می شوند. بنابراین پیازها با طعم سرکه موجود در آنها نرم می شوند و حتی تند بودن آنها را از دست می دهند. بنابراین نتیجه پیازهایی با طعم ترش از سرکه با طعم ذاتی شیرین سبک آنهاست.


هر زمان که به هر رستوران هند جنوبی مراجعه می کنیم ، اگر نمی خواهیم با غذای اصلی سرو شوند ، همیشه از Sirke wale pyaaz درخواست می کنیم. اما بیشتر اوقات ما ناامید شده ایم زیرا آنچه آنها سرو می کنند پیازهای برش خورده قرمز یا نارنجی با برش های آهک است ... و گاهی اوقات آنها این پیازهای ترشی را سرو می کنند ، اما طعم آنها کیلومترها دور از کمال و تعادل است.

برای تهیه این پیازهای ترشی ، باید به طور ایده آل از پیازهای کوچک قرمز استفاده کنیم. حتی می توانید از موسیر استفاده کنید. در غیاب پیاز قرمز ، یک قطعه کوچک چغندر برای رنگ آمیزی قرمز اضافه می شود. من هرگز چغندر اضافه نکردم. من اینها را با پیاز کوچک ، سفید یا قرمز هرچه به صورت محلی تهیه می کنم درست می کنم.

این یک دستورالعمل ترشی آسان است که تهیه آن زمان زیادی نمی برد. بعد از 2-3 روز می توانید این پیازها را در یخچال نگه دارید و روزهای بیشتری دوام می آورند.

استفاده از مقدار زیادی سرکه باعث ترشی پیازها می شود. من چگونگی تهیه این پیازهای ترشی را از میل خود آموخته ام و او همیشه توصیه می کند که زیاد از سرکه استفاده نکنید. همچنین نیازی به پوشاندن کامل پیازها با محلول آب سرکه نیست. ظرف را فقط 2-3 بار در روز تکان دهید تا ترشی آماده شود.

این پیازهای ترشی بسیار مناسب تنقلات تنوری یا غذاهای غنی کاری هستند مانند کره پنیر ماسالا ، پنیر کادای ، پنک پنیر ، دال ماخانی ، تنور آلو یا هر نوع غذای غنی کاری به انتخاب شما.

آنها همچنین با دال تادکا یا سرخ کردن که با برنج جیرا یا زعفران سرو می شود بسیار عالی هستند. آنها همچنین به جای پیاز ساده ، برای برگرها یا ساندویچ ها یا در نان های پیتا پر کننده خوبی ایجاد می کنند.


دستورالعمل دیگری که با تنقلات تنوری سرو می شود ، این دستورالعمل چتنی نعنا است.

چند دستور العمل خوشمزه تر برای شما!
  • ماسالا پاپاد
  • سالاد پیاز
  • چتنی پیاز
  • اولی چامانتی
     

اگر این دستور را درست کرده اید ، لطفاً آن را در کارت دستورالعمل زیر ارزیابی کنید. برای خبرنامه ایمیل من ثبت نام کنید یا می توانید برای الهام گرفتن از گیاهخواران در Instagram ، Facebook ، Youtube ، Pinterest یا Twitter مرا دنبال کنید.

دستور پیاز ترشی ، دستور سیرک ویال پیاز ، دستور پیاز سرکه
دستور تهیه ترشی پیاز
4.73 از 11 رای
توسط داسانا آمیت

Sirke wale pyaaz نوعی همراهی ترش و کم رنگ شیرین است که می توانید در رستوران های هند شمال ببینید

عناصر
  • ▢15 تا 20 پیاز قرمز کوچک یا موسیر (chote pyaaz)
  • ▢1 قاشق چای خوری سرکه سفید یا سرکه سیب یا سرکه بالزامیک
  • ▢¼ فنجان آب
  • ▢¾ قاشق چای خوری نمک یا در صورت لزوم اضافه کنید

حالت کوک


هنگام تهیه دستورالعمل ، از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید
دستورالعمل ها
15 تا 20 پیاز کوچک یا موسیر کوچک را پوست بگیرید (chote pyaaz).
پیازهای پوست کنده را در آب بشویید و سپس خیلی خوب آبکش کنید.
تمام پیازها را در یک ظرف شیشه ای یا شیشه سرامیک یا هر ظرف غیر واکنشی قرار دهید.
سرکه ، آب و نمک را به پیازها اضافه کنید. در روش دیگر می توانید سرکه ، آب و نمک را در یک کاسه مخلوط کنید ، سپس این مخلوط را به پیازها اضافه کنید.
بطری را تکان دهید.
بگذارید پیاز 2 تا 3 روز در سرکه + آب + محلول نمک بماند.
در روز 2 تا 3 بار بطری را تکان دهید.
پس از ترشی پیاز ، آن را در یخچال قرار دهید.

پیازهای ترشی را با هر غذای اصلی هند شمالی سرو کنید.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۴:۴۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)